Auteur Topic: 31/10/07 Zele nachtrit  (gelezen 6564 keer)

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
31/10/07 Zele nachtrit
« Gepost op: 25 oktober 2007 - 08:49 »
Aangezien nachtritten bij ons in de buurt uitblijven  :( , lijkt dit mij de geschikte datum om eens een verplaatsing te maken naar de Vloanders  ;).
Het is wel niet de bedoeling om alleen naar ginder de tuffen en daar wat rond te rijden.
Daarom,oproep aan nog geinteresseerde geesten om in een groep(je) deze halloweentocht(40km) af te werken.

Uur van samenkomst voor mij geen enkel probleem.De poorten van het spookkasteel gaan blijkbaar om 19u open  :D.
« Laatst bewerkt op: 5 november 2007 - 12:25 door JeFKe »
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

Christ D.

• Depestel Christ
  • 4Bikers Member
Re: 31/10/07 Zele nachtrit
« Reactie #1 Gepost op: 25 oktober 2007 - 11:09 »
Moet lukken om daar te geraken.Ik laat het hier nog weten ;) Heb wel schrik in den donkeren en van griezels enzo :oops:
Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #2 Gepost op: 25 oktober 2007 - 16:14 »
Mits het weer wat meezit passeer ik daar ook ;)
Er zullen nog wel wat DZM'ers zijn!

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #3 Gepost op: 25 oktober 2007 - 20:42 »
Aangezien nachtritten bij ons in de buurt uitblijven  :(
Alé, wat zeg je nu?

Daarom,oproep aan nog geinteresseerde geesten om in een groep(je) deze halloweentocht(40km) af te werken.
Aha, ik heb ook goesting --> misschien kunnen we op de één of andere manier carpoolen ==> zie PM.

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #4 Gepost op: 26 oktober 2007 - 16:37 »
Site organisatie.

Heeft iemand een voorkeur van vertrekuur?  Kan van 19h00 tot 22h00.  Om 20h30 zal het even druk worden vrees ik, want dan vertrekt "den overkant" met een aanzienlijk treintje.

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #5 Gepost op: 26 oktober 2007 - 16:55 »
Site organisatie.

Heeft iemand een voorkeur van vertrekuur?  Kan van 19h00 tot 22h00.  Om 20h30 zal het even druk worden vrees ik, want dan vertrekt "den overkant" met een aanzienlijk treintje.

20u 30 ;)

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
« Reactie #6 Gepost op: 26 oktober 2007 - 17:05 »

Heeft iemand een voorkeur van vertrekuur?  Kan van 19h00 tot 22h00.

Best niet tussen 20u30 en 21u want dan zou je wel eens vast kunnen komen te zitten in de file heb ik ergens opgevangen... :033:
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #7 Gepost op: 26 oktober 2007 - 17:36 »

Heeft iemand een voorkeur van vertrekuur?  Kan van 19h00 tot 22h00.

Best niet tussen 20u30 en 21u want dan zou je wel eens vast kunnen komen te zitten in de file heb ik ergens opgevangen... :033:

Citaat van: Magura
Om 20h30 zal het even druk worden vrees ik, want dan vertrekt.............

Awel als ik dan mijne zeg mag doen stel ik voor om vroeger te vertrekken.Neem tussen 19.30u en 19.45u aan de inschrijving.Ik sta achteraf nog voor een lange  donkere rit over de autostrade.En dat met halloween  :002:.

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #8 Gepost op: 26 oktober 2007 - 18:32 »
Awel Luc, uw voorgesteld vertrekuur is voor mijn part goed.  Dan is het immers ook al donker.

Hier hetzelfde: idem lange verplaatsing terug, als passagier in een vreemde auto, en dat met Halloween  :037:

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #9 Gepost op: 30 oktober 2007 - 21:50 »
Bon, aangezien het hier stillekes blijft: Supernaut en ik zullen omstreeks 19h30 - 19h45 aan de inschrijving zijn.  Nadien hebben we immers nog een lange rit huiswaarts voor de boeg.

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #10 Gepost op: 31 oktober 2007 - 07:38 »
Ik vertrek straks naar vencimont, het zal een ardeens avondritje worden ;)

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #11 Gepost op: 1 november 2007 - 18:40 »
Bon.  Min of meer chronologische samenvatting van het gebeuren:

- Wegens enerzijds wegenwerken en anderzijds geen bewegwijzering naar de startplaats serieus moeten zoeken in Zele city.
- Parkeerplaats vinden was eveneens moeilijk.
- Maar: vanaf dan positief.
- Aan de inschrijfplaats al direct vollen bak sfeer.  Lekker donker, blacklights, stroboscopen en de DJ deed de rest.  Montibaaik, een (dorps)feest.  Er zouden zo’n 900 inschrijvingen geweest zijn  :029:.
- Met niet teveel parcoursverwachtingen naar ginder vertrokken.  Een geluk, want het begin was niet veel soeps.  Het offroadgehalte was laag.  We zijn verwend in de Kempen.  Af en toe eens een stukje dat donker te noemen was, een sporadische singletrack en een verdwaald bos waren naast de vele veldwegels de belangrijkste zaken die de banden te verwerken kregen.  Het technisch gehalte werd verzorgd door de gladde net-iets-te-sappige schuifveldstukken.  Gelukkig regende het niet.  Een gesjorde brug en een paar keer op- en af de dijk waren de enige hoogtemeters van de avond.
- MAAR: de sfeer zat er onderweg wél in.  Om de haverklap een verlicht spook, een rammelend geraamte, doodskoppen, … .  Enfin, noem maar op: te gek om woorden.  Tijdens een schuiver ei zo na nog bijna een levend skelet overreden  :037:.  Hier moet veel tijd zijn ingekropen.  Knap gedaan  :045:!
- Bevoorrading ook een bewijs van goed voorbereidings- en organisatiewerk.  We kregen hier lekkere aangepaste menu’s lepelen.
- Den aprés: da’s in feite een ding apart.  Een heuse fuifstemming, met een gratis consumatie Leffe/Duvel/… .  Ik ben eens benieuwd wanneer de laatste daar naar buiten is gewaggeld, de sfeer zat er alleszins goed in  :bier: :bier:!

Een dikke pluim voor de organisatie en de lokale bende die het Halloweensfeertje verzorgde  :045:.   Dit overtroefde het zoekwerk naar de startplaats en het magere parcours (waarschijnlijk in lijn met de rest wat de streek te bieden heeft).  Ondanks het lage MTB-gehalte heb ik me dus goed geamuseerd.

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #12 Gepost op: 2 november 2007 - 13:57 »
Citaat van: Magura
Ondanks het lage MTB-gehalte heb ik me dus goed geamuseerd.

Awel ik ook.Zo simpel is't.
Dat was geen nachtrit,maar een Vlaamse kermis  :045:.Ge moest niet echt komen om te mountainbiken,er was voor iedereen een zeer hoog amusementsgehalte aanwezig.Jong-oud,lelijk nog lelijker,iedereen die iet of wat licht op zijn fiets kan monteren kan hier aan deelnemen.En dan die fuifstemming achteraf..............Jammer dat ik van zo ver moest komen of ik had die zaak daar waarschijnlijk mee gesloten  :p.

Maar zoals Magura reeds aanhaalde,we wisten waarvoor we kwamen en wat we zeker niet moesten verwachten.
Maar toch efkes kritisch wezen.De bepijling vond ik maar aan de zwakke kant.Bij de enige nachtrit bij ons in de buurt zijn dat geweldige fluo-pijlen.Hier was dat wel even anders.
Iets waar de organisatie niet kan aan doen,maar bij ons in de kempische bossen zijn de nachten echt wel een pak donkerder  :cool:.We zijn blijkbaar enorm verwend.
En de bevoorrading.Wie eet er nu graag kattendarmen,spinnepoten  :020: of drinkt graag drakenbloed  ;).Al maar goed dat dat na de rit werd rechtgezet met nen duvel  :003:.
't Is voor herhaling vatbaar zeker en vast.

En het belangrijkste,zeer veel bewondering voor de organisatie.Ge moet dit echt maar ineen kunnen steken  :045:.

666 the number of the beast  :037:.