Auteur Topic: Logeren in Bastogne : iemand tips ?  (gelezen 1673 keer)

Thierry

• 4Bikers Member
Logeren in Bastogne : iemand tips ?
« Gepost op: 13 februari 2008 - 20:57 »
Bikers (m/v),

De streek van Bastogne en Hollange is voor de meesten onder jullie waarschijnlijk geen onbekende. Voor mij echter wel : ik ben er (shame on me) nog nooit gaan baaiken. Maar daar wil ik binnenkort verandering in brengen.

Nu ben ik echter op zoek naar een goed hotelletje in Bastogne (of er vlakbij), waar ik een dag of twee zou kunnen verblijven. 't Hoeft geen viersterren-hotel te zijn, maar een minimum aan comfort is toch een vereiste.

Iemand tips ? Of overnachten "echte" bikers altijd in een tentje, of in de koffer van hun auto ?
www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
Re: Logeren in Bastogne : iemand tips ?
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2008 - 21:23 »
Iemand tips ? Of overnachten "echte" bikers altijd in een tentje, of in de koffer van hun auto ?
Euhm, voor mij steevast dat laatste :005:, maar speciaal voor u doen we toch een poging:

Bastogne is toch een stadje.  Daar zal dus wel één of ander hotelleke zijn.  Mocht je toch niets vinden, het is niet zo gek ver van Houffalize, daar heb je misschien al wel wat adresjes.

Hollange zelf is een piepklein dorpje, daar vrees ik ervoor dat je een deftige slaapplaats gaat vinden.  Aan de westzijde heb je Vaux-sur-Sûre (sssst  ;)) als grotere gemeente, aan de oostzijde Luxemburg.  Dat laatste is misschien nog het interessantste, want als je wat zoekt zijn daar meestal wel goede bed & breakfasts te vinden tegen schappelijke prijs.

Of je kan in de jeugdherberg slapen.  Als je lid bent is dat spotgoedkoop.  In Luxemburg zijn de dichtsbijzijnde nabij deze regio =10]Wiltz en =10]Lultzhausen.
Van Wiltz kan je op het gemak over een oud treinspoor naar Bastogne bollen, en Lultzhausen is sowiso al een prachtige onbeminde bikestreek zodat je het zonde zal vinden terug naar België te rijden  ;)

Alejandro

• 4Bikers Member
Re: Logeren in Bastogne : iemand tips ?
« Reactie #2 Gepost op: 19 oktober 2018 - 09:53 »
Do not know how much you can help me get this information because I want to access a lot of information, do not know how to help me?