Auteur Topic: Route rond Libin ?  (gelezen 2485 keer)

P

• 4Bikers Member
    • R.I.P.
Route rond Libin ?
« Gepost op: 26 februari 2008 - 13:36 »

Hellow ,

Het weekend van 11-12 mei hebben we een gezinsweekend gepland met een aantal mede-bikers.We zullen logeren in Libin.Ik weet dat het BK hier is georganiseerd,maar da's ook alles.Kwestie van goed voorbereid een aantal ritten te kunnen doen : iemand tips ivm routes of parcours in en rondom Libin ?
"Have you ever noticed.... Anybody going slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"

NeWgUy

• 4Bikers Member
Re: Route rond Libin ?
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2008 - 21:12 »
Op Bikely en google vond ik niet onmiddellijk iets, maar als je goed zoekt zul je wel iets vinden. ;)

NeWgUy

Black Phantom

• Eric Gorris
  • Modderhater
  • 4Bikers Member
    • http://users.skynet.be/black.phantom/
« Reactie #2 Gepost op: 26 februari 2008 - 21:14 »
Ligt Maissin nog binnen de mogelijkheden qua verplaatsing?
Bekijk dan eens http://www.4bikers.be/4B/forum/index.php?topic=1768.msg16092;topicseen#msg16092

[edit]oepse, zie nu dat het hier "On the road" is. Dan ben je hier niet veel mee zeker?
« Laatst bewerkt op: 26 februari 2008 - 21:33 door Black Phantom »

Fully Fetzl

• Stefan Belmans
  • 4Bikers Member
    • FeKeJo
« Reactie #3 Gepost op: 27 februari 2008 - 10:22 »
1 woord: kraksontracks => gps tracks van heel Belgi en ook aardig wat uit die streek
You can live for many causes, but you can only die for one. Pick that one very carefully
        www.fekejo.be

d@Mit

• Tim Oosterlinck
  • 4Bikers Member
« Reactie #4 Gepost op: 27 februari 2008 - 10:30 »
Je zal idd gps-tracks moeten gebruiken want afgepijlde asfaltroutes ben ik er nog niet tegengekomen.
Het is er zeker en vast mooi om zowel met de janettenbak of mtb te rijden.  Wij verbleven enkele malen reeds in Porcheresse, deelgemeente van Daverdisse.  We hadden een tochtje op asfalt over Maissin, Paliseul van ongeveer 60km.  Aangezien deze streek vooral afhangt van de bosbouw, jacht en toerisme zijn er nog echt wel aangename stukjes om te fietsen.