Auteur Topic: 12/04/2008 Rillaar  (gelezen 13328 keer)

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
Re: 12/04/2008 Rillaar
« Reactie #20 Gepost op: 13 april 2008 - 20:37 »
Kort erachter kwam ik door, maar ik peins ni dat diene foto gelukt is.

Toch wel, enfin, ge zijt in feite te groot  ;)

Citaat
Waar komen deze foto's zo snel vandaan ?
Hier
Er zitten er enkele mooie in.

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #21 Gepost op: 14 april 2008 - 08:35 »
We zijn maandagmorgen en eindelijk heb ik mijn slaapachterstand ingehaald .
Het begon allemaal met nog een feestje op vrijdagavond .Pas om 2.30u in mijne nest om dan om 7.30u weer opstaan om de hagelandclassic te gaan rijden .Dan ziet ge er niet uit  :dft002: .
De hageland is een ander verhaal .Alleen meegeven dat we daar constant alleen gereden hebben en Magura de laatste 50km op kop gereden heeft .

Terug thuis van die wegrit de zetel in en toen ging het licht bijna uit in plaats van aan . Doeme een serieuze inzinking . Elias moet wat spannende verhalen bovenhalen om mij wakker te houden . Het lukt hem nog ook .

Na een uurke of 4 rust trekken we dan naar de volgend afspraak die dag .
Aangekomen in Rillaar  is het nog efkes wachten op vuurtoren Tinky-Winky en we kunnen op pad .
Het eerste slap klimmeke naar de konijnenberg , een hapering en ik sta al met de voet aan de grond .Amai dat begint hier al goed :002: . Als dit de voorbode is , dan ben ik nog wel even onderweg .Maar de diesel komt na een tijd toch terug op gang .Het mooie en vooral  droge  traject doen echter de kilometers voorbij vliegen . Na goed 15km staan we na de wegsignalisatie gevolg te hebben al aan de bevoorrading . Party time in Rillaar .Ik kom nog uit den tijd van de 4tap en de andere naam ontgaat me efkes , maar ik wist niet dat het ook in't bos kon .
Ik kom gewoon terug op krachten en dan kan ik al spelend nog een paar een efforke plaatsen . Mooi mooi . Ietwat overmoedig raak ik in een afdaling ondanks de aangekondigde borden uit het goede spoor en kom in een vettig spoor terecht . Hola rustig blijven .
We komen al tetterend en kwetterend de laatste kilometer in en dan hebben de inrichters nog een schoon cyclocrossparcourke gebouwd .Op 500m zeker 20 bochten . Ale ne schonen afsluiter , maar dat was spijtig genoeg niet gerekend op die allerlaaste bagger-modderstrook de laatste 300m . Spijtig , maar dit vond ik echt niet nodig .De fietskes waren waren nog proper maar eens hierdoor was dat wel even anders .Een alternatief over de weg en daar had niemand om geklaagd .
Fiets nog rap afspuiten en zelf nog van  een warm doucheke genieten . Mijn gebruikelijke Leffe moet ik noodgedwongen aan mij laten voorbij gaan .
Rap naar huis om tegen 00.30u  terug in mijne beddenbak te kruipen .'t Zal weer vlug 5u zijn .
Buiten die ene valse noot ( voor mij althans ) een meer dan goed georganiseerde nachtrit .
Jammer dat er in deze streek geen nachtritten  zijn . Als deze rit dan als norm mag gelden is er zeker een toekomst voor nachtritten aan deze kanten .

Mijn bikerakkers nog eens bedanken voor het goei moment , maar zo 200km op pad  met Magura op n dag is wel genoeg  :038: .
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

Tinky-Winky

• 4Bikers Member
« Reactie #22 Gepost op: 14 april 2008 - 10:13 »
Kort erachter kwam ik door, maar ik peins ni dat diene foto gelukt is.

Toch wel, enfin, ge zijt in feite te groot  ;)

Citaat
Waar komen deze foto's zo snel vandaan ?
Hier
Er zitten er enkele mooie in.

Als ik te groot was, hoe klein is Supernaut dan ? :p
Supernaut en ik kwamen redelijk snel na mekaar door, de fotograaf zijn kodak kon ni volgen. Ik had toen nochtans dat loshangend zadeltaske tussen de knien..
LED there be light..

Tinky-Winky

• 4Bikers Member
« Reactie #23 Gepost op: 14 april 2008 - 10:41 »
Bestaat er ergens een kalender voor nachtritten ? Zijn er nog nachtritten in 2008 die nu al bekend zijn ?
LED there be light..

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #24 Gepost op: 15 april 2008 - 21:21 »
Hoogteprofiel

Citaat
Bestaat er ergens een kalender voor nachtritten ? Zijn er nog nachtritten in 2008 die nu al bekend zijn ?
Nu vrijdag in Houffalize.

In het najaar: als het uur wordt verzet en de zaterdag nadien terug "m'n nachtrit" in Wechelderzande.
Ik hou er u ook aan om in de buurt van Westmalle nog eens de donkerste stukken uit te vlooien.

Thierry

• 4Bikers Member
« Reactie #25 Gepost op: 15 april 2008 - 21:30 »
Bestaat er ergens een kalender voor nachtritten ?

't Is geen pure nachtritten-kalender, maar heb je de O2 BIKERS kalender (op de website) al eens bekeken ? Daar heb je voor elke dag een overzicht met alle tochten, en de afstanden. Wanneer het een nachtrit betreft, staat er normaal gezien nightride vermeld achter de afstanden.

Zoals ik al zei : 't is geen pure nachtritten-kalender, maar je hebt wel ineens een overzicht van alle ritten van de komende maand. Je hoeft er dan enkel nog de nachtritten uit te vissen ...

http://www.bikers.be/agenda.asp?pageID=124&countryID=1&first=true&lgid=nl

www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

4ti5

• 4Bikers Member
« Reactie #26 Gepost op: 15 april 2008 - 21:55 »
Hoogteprofiel

Citaat
Nu vrijdag in Houffalize.

In het najaar: als het uur wordt verzet en de zaterdag nadien terug "m'n nachtrit" in Wechelderzande.
Ik hou er u ook aan om in de buurt van Westmalle nog eens de donkerste stukken uit te vlooien.
Dju begin al weer goesting te krijgen , ik zorg dan weer voor den aprt  :bier: :bier: , zeker na diene zandbak  :D
Ik ben maar weer eens opgestaan want al slapend rijk worden is mij deze nacht weer eens niet gelukt

Tinky-Winky

• 4Bikers Member
« Reactie #27 Gepost op: 16 april 2008 - 10:54 »
Houffa is me een beetje ver voor een nachtrit, zo zot ben ik nog ni
De eerste die ik zo direct zag, was 8 aug in Vlezenbeek, kwestie van niet het hele land te moeten doorkruisen..
LED there be light..