Ik dacht aan http://www.web.point2.be/ =>> iemand die hier ervaring mee heeft?
Ja , en dus ook zeer goede .
Voor alle duidelijkheid , mijn gps komt niet van daar ( tweedehands ) en bij het gekende probleem van uitvallen hebben zij er daar geen enkel probleem over gemaakt om mij verder te helpen

.
Idem voor een vriend van mij die zijn toestel in het buitenland gekocht had ( legerverplichting ) . Toestel stuk en die hebben ze ook verder geholpen .
Daar kunt ge dus prat op gaan van uitmuntende service .
Een bikertechhouder heb ik ook . Wel voor bevestiging op de stuurpen ! Persoonlijk vind ik dit beter dan op het stuur .
Heb gemakkelijksheidhalve wel een tweede houder op de koersfiets gemonteerd zodat ik niet steeds die houder moet wisselen . Nogal moeilijk bereikbare bout en moer . Wissel nu enkel de schelp waarin de gps zit .4 schroefjes wisselen gaat veel vlugger en makkelijker .
Maar ik ben er zeer tevreden over . Heeft zelfs al een crachtest met glans doorstaan

.
Zonder hierover een discussie op gang te brengen . De 3 bekendste lijken mij 3 goede oplossingen .
Maar't moeilijkste moet nog komen hé . Er mee leren werken

.
Probeer hier en daar wat op te vangen en voor de rest véél gebruiken , zééér vééél gebruiken en proberen .En vragen stellen kost geen geld , enkel een

.