Auteur Topic: Nachttocht Halloween Zele 31/10/2008  (gelezen 4856 keer)

Tinky-Winky

• 4Bikers Member
Nachttocht Halloween Zele 31/10/2008
« Gepost op: 17 oktober 2008 - 11:36 »
zijn er die naar deze nachttocht gaan of al geweest zijn ?
Startuur tot 22u, moet wel lukken...

Eventueel met een paar mensen tesamen rijden ?
LED there be light..

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
Re: Nachttocht Halloween Zele 31/10/2008
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2008 - 15:56 »
Citaat
6° X-TREME BIKERS HALLOWEEN NACHTTOCHT
Provincie: Oost-Vlaanderen
Categorie: Toertocht
Afstand: 15-35-45 km (nightride)
Startuur: 19.00-22.00
Plaats: Sporthal VHVD, Lange Akker
Prijs: 4 €
Extra: Douches, Bike-Wash
Phone: 0478/515.102
E-mail: johan.vangeeteruyen@skynet.be
Website: www.halloweennachttocht.be

Topic 2007

Vorig jaar ginds geweest.  In een notendop: saai parcours, goede organisatie, geweldige sfeer --> besluit: prima geamuseerd.  Zie tevens ewa foto's.

Dit jaar opnieuw?  Kweetetni.  Het is wel een heel eind rijden.  Luc: geïnteresseerd in carpooling; het is mijnen toer om te karren.

@ Mods: hoort dit niet thuis bij de sectie "TT's & Marathons -> Nachtritten" ipv "4-bikers nachtritten"?
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2008 - 16:00 door Magura »

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2008 - 16:15 »

Dit jaar opnieuw?  Kweetetni.  Het is wel een heel eind rijden.  Luc: geïnteresseerd in carpooling; het is mijnen toer om te karren.

Ik ga halloween op't werk vieren  :( .
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

Tinky-Winky

• 4Bikers Member
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2008 - 22:47 »
't Is inderdaad ver vanuit die kant van het land. Gezien mijn nieuwe locatie, is dit een stuk minder ver.
Saai parcours ? Daar doen we het niet voor he, eender hoeveel pompoenen ze in brand steken of heksen aan je voeten liggen...
LED there be light..

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #4 Gepost op: 18 oktober 2008 - 08:54 »
Is in mijn verre achtertuin, als het weer meezit ga ik tot ginder met een paar DZM'ers.

Maar, de streek is inderdaad eerder beperkt qua MTB mogelijkheden, meer dan een tallud en een hoooooooop modder is er niet :oops:
Maar, als je je superlicht thuislaat is het af en toe wel eens schrikken ;)

Sfeer is altijd in orde!

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #5 Gepost op: 27 oktober 2008 - 20:22 »
Ik ga er niet geraken; heb al nightride plannen op een andere locatie.

Tom

• 4Bikers Member
« Reactie #6 Gepost op: 27 oktober 2008 - 21:36 »
Vorig jaar ook geweest, dit jaar ga ik niet.
Parkoers was zeer pover, bevoorrading gewoonweg niet te bereiken wegens té veel volk en hopeloos slecht opgesteld (in een legertent waar je eerst langs een aantal griezel attributen diende te passeren. Aprés overgeslaan, muziek stond zo hard dat je mekaar gewoon niet verstond.

Positief > de omkadering en versiering onderweg. Maar daarvoor doe ik het niet...

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #7 Gepost op: 28 oktober 2008 - 23:05 »
Ik zal een eenzaam nachtritje maken in de buurt van Gedinne denk ik ;)

Tinky-Winky

• 4Bikers Member
« Reactie #8 Gepost op: 29 oktober 2008 - 11:15 »
Ik kijk momenteel scheel van de antibiotica, dus een heel rustig weekend zonder nachttoestanden..
LED there be light..

Thierry

• 4Bikers Member
« Reactie #9 Gepost op: 3 november 2008 - 15:45 »
Bon, ik ben dus richting Zele getrokken voor de Halloween nightride. En 't was eerlijk gezegd ewa een tegenvaller ...

't Begon al slecht toen ik om 18u30 uit Leuven vertrok : efkes de aandacht er niet bij, en ik zat op de autosnelweg richting Lummen ipv richting Brussel  :oops: ... Afin, aan de volgende afrit rechtsomkeer gemaakt, en richting Brussel gereden. Daar heb ik een goeie 2 uur in de file gestaan op de ring, waardoor ik pas tegen 21u30 in Zele toekwam.
In Zele was er nergens bepijling richting startplaats te bespeuren. We hebben dan maar ewa rondgetoerd, tot we ergens aan een voetbalstadion een paar MTB'ers hun velo zagen klaarmaken. Wij daar ook geparkeerd, bleek de inschrijving nog een kilometerke verderop te zijn. Afin, content dat we 't gevonden hadden.

De inschrijving verliep vlot, en wijle op pad voor het toerke van 30 km (gezien ons late vertrekuur). Het parcours was vrij saai, met veel brede paden en vooral veer asfalt of semi-verhard (kiezel). Toen we bij de splitsing van de 40 km kwamen, zijn we dan maar de lange toer opgedraaid, kwestie van toch ewa langer op de fiets te zitten dan in de file.

De Halloween-versiering langs 't parcours was euh, redelijk zinloos. 't Meeste ervan was niet herkenbaar, t.t.z. je zag her en der witte vodden liggen/hangen/staan met ewa rode verf d'erop, je moest maar zelf raden wat het voorstelde. De reflecterende oogskes die links en rechts van 't parcours stonden vond ik eerlijk gezegd leuker ...

De bevoorrading was OK. Volgens de zombie achter de tafel was alles uitverkocht, maar toch was er nog voldoende peperkoek, banaan en sportdrank. De vroegere starters zullen daar waarschijnlijk een ferm buffet gekregen hebben.

Verder vlammen dan maar, opnieuw veel op de grote plateau. Tot in Zele, waar pijlkes verdwenen of verdraaid waren en we efkes hebben moeten zoeken (groepke van zeker 20 man). Uiteindelijk na 2u08min terug aan de auto gearriveerd, met 42 km op de teller. Niet slecht gereden voor mijn doen : bijna 20 km/u, en dan nog in 't donker.

Omdat we nog op een deftig uur wilden thuis zijn, lieten we de douches links liggen en trokken we meteen naar de toog voor onze gratis Duvel. Die gratis Duvel had ik nog maar net halfop, of ik begon al te hallucineren : ik zag zowaar een blonde bees strippen op 't podium. Sjans dat het daar neig warmgestookt was in de après-loods, want na ne minuut of vijf had die bees (blijkbaar was 't een echte en lag het niet aan den Duvel) enkel nog een paar bottekes aan. Die après-toestanden verklaren waarschijnlijk meteen waarom er zoveel positieve commentaren over die tocht worden geschreven, terwijl het i.m.o. maar een matig toerke was ...
www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

Iegienie

• 4Bikers Member
« Reactie #10 Gepost op: 3 november 2008 - 18:39 »
ik heb de indruk dat bij nachttochtjes de saaie paadjes nog saaier zijn, en de toffe paadjes nog toffer...
Team Green : www.team-green.be