De track krijgt stilaan vorm, maar daar deze over meerdere dagen getekend is (en dus ook uit verschillende stukken bestaat) krijg ik deze alleen samengevoegd met op het eind een rechte lijn terug naar het begin van de track.
Logischerwijs klopt de afstand met mijn enkele rit dan ook niet meer.
Misschien dat iemand een andere manier weet om over verschillende dagen tot 1 geheel van track te komen of de rechte lijn te wissen.
Ik ben toch even niet mee .
@ Stef , even tussendoor .
Er zijn verschillen tussen de nieuwe en de vorige versie van de ngi dvd's . Begin en eindpunt worden bij de vernieuwde versie niet weergegeven met een rode of groene stip .
Nieuwe versie , tracks samenvoegen selecteren , en dan de tracks selecteren die je aan elkaar wil voegen .
Tom ,
Als je de tracks aan elkaar wil voegen , krijg je dan van het eindpunt een rechte lijn naar het beginpunt van de volgende track of naar diezelfde track ?
Ik veronderstel dat je nu de gereden tracks geexporteerd hebt naar een ngi kaart , en deze aan elkaar wil voegen .Ik denk dat dat alleen aan elkaar gevoegd wordt met een rechte lijn .
Om dat op te lossen , kan je toch gewoon zelf een stuk track tekenen als verbinding en dat allemaal aan elkaar voegen .
Als het is zoals Stef zegt en je tracks staan omgekeerd , moet je in de nieuwste versie de track selecteren en dubbel klikken . Dan krijg je de optie om de track ( route ) om te keren .