Auteur Topic: Gescheurde WCS stuurpen  (gelezen 1208 keer)

Qube

• 4Bikers Member
    • teamNomaDesk.com
Gescheurde WCS stuurpen
« Gepost op: 28 mei 2005 - 18:44 »
Ik zag onlangs tijdens het rijden een vreemde kras op m'n stuurpen. :w00t: x2  Hij bleek op 2 plaatsen gescheurd te zijn :fence: , Dit was net voor "Savernoiraise" (verdikke kan het nu nog nie goed schrijven). Brr ik wil er niet aan denken wat de gevolgen zouden geweest zijn... 3 Weken later bleek m'n straflanged nut ook nog eens los te zitten, ook kapot  :shocked:.  

Ik kan me niet herinneren dat ik gevallen ben, dus wel een bizar verschijnsel  :o ???

Dzjowie

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=457243
Gescheurde WCS stuurpen
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2005 - 20:13 »
Idd iets wat je niemand toewenst... Je mag er niet aan denken wat er zo kan gebeuren (:)

Maar ben je zeker dat je nergens/nooit gevallen bent met die fiets, en hoe oud is die pen? Want ik weet niet of zoveel mensen het beseffen, maar zo van die lichte alu-spulletjes la stuurpen en stuur zijn uiteindelijk ook "vervangingsonderdelen", ze hebben niet het eeuwige leven en je moet er toch nogal op kunnen steunen (letterlijk dan...). Best om de zoveel tijd nieuwe dus...

Ik zou trouwens voor de gelegenheid een nieuw stuurtje meebestellen dan...
I dislike arguments of any kind. They are always vulgar and often convincing.

- Oscar Wilde -

Iegienie

• 4Bikers Member
Gescheurde WCS stuurpen
« Reactie #2 Gepost op: 1 juni 2005 - 21:13 »
ik heb mijn extralite stuurpen zo naar de vaantjes geholpen in Retie. blijven haperen met een pedaal achter een wortelke, knots op de grond en linkerkant van stuur stond een cm of twee hoger dan rechterkant : stuurpen kompleet kaduuk. wel opt gemakske uitgereden (ook ik was ewa kaduuk), maar toch...
Team Green : www.team-green.be