Auteur Topic: Hoogteprofiel  (gelezen 11463 keer)

Schijfrem

• Geert
  • 4Bikers Member
Re:Hoogteprofiel
« Reactie #20 Gepost op: 6 december 2009 - 18:36 »
Inderdaad een handig tooltje maar 2 dingen werken nog niet helemaal:
- als ik het profieltje wil bewaren via Generar PNG como en daarna opnieuw open dan blijft het scherm leeg

Dank u  Elisa

Graag gedaan, Gerda  ;).

- Generar PNG como werkt bij mij met Windows Vista inderdaad niet goed, met Windows XP geen probleem.  Mogelijke oplossing is een printscrean maken.
De site waar je Perfils kan downloaden werkt weer.  Mogelijk is met een nieuwe versie het probleem opgelost ?

Iemand die ervaring heeft met een ander programma mag dat hier uiteraard ook vermelden.  Kan interessant worden.

Oeps  :oops:

LuckyIron

• Wim Hermans
  • Modderhater
  • 4Bikers Member
    • Wim Hermans
Re:Hoogteprofiel
« Reactie #21 Gepost op: 23 augustus 2010 - 20:50 »
Ben er nog steeds niet uit wanneer je nu eigelijk de correct hoogtemeters te zien krijgt van een gereden tocht.
Ook de kilometers verschillen van programma tot programma.

Gisteren de TT van Haasrode gereden (van thuis vertrokken).

track op http://connect.garmin.com/activity/45841508

Hij zegt 1328hm met Elevations correction op disabled (95,10km)

Met Elevations correction enabled : 1076hm (95,10km)

In Garmin Training Center : 1294hm (95,10km)

Met Perfils : 1169hm (98,72km)

Met GPS-Track-Analyse.NET : 1449hm (98,46km)

Als ik het wat lees, zou de info op garmin Connect met Elevations correction enabled  het meest correcte moeten zijn?

Dit lees ik bij de info over Elevation Corrections:

Citaat
What are Elevation Corrections?
Elevation Corrections cross reference the horizontal position (latitude/longitude) provided by the GPS with elevation data that has been acquired by professional surveys. When corrections to elevation data are made, each trackpoint of your activity now contains the elevation from the web service, not the elevation provided by your GPS device.
Garmin Connect selectively applies corrections to depict a more realistic representation of your elevation experience. Activities recorded from devices without a barometric altimeter are enabled with Elevation Corrections by default. Alternatively, activities recorded by devices with a barometric altimeter generally contain accurate elevation data and therefore Elevation Corrections are disabled by default. For those users who are familiar with the MotionBased Gravity service, this is the same service.