Auteur Topic: Begeleiding bij energy lab  (gelezen 6136 keer)

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
Begeleiding bij energy lab
« Gepost op: 1 september 2009 - 19:29 »
Met energy lab is er een nieuw centrum waar je ook als recreatief sporter kan laten volgen en begeleiden.
Het trainings en begeleidingscentrum staat onder leiding van Bert Ackaert en Paul Van Den Bosch.

Alle info kan je vinden op http://www.energylab.be/

Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met dit centrum of zich laten begeleiden door andere?
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

Shorty

• Haesevoets Tim
  • 4Bikers Member
Re:Begeleiding bij energy lab
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2009 - 16:44 »

Joske

• 4Bikers Member
Re:Begeleiding bij energy lab
« Reactie #2 Gepost op: 5 maart 2010 - 10:01 »
Hallo,

energy lab is wel goed. Maar als je je volledig wilt laten begeleiden hangt er natuurlijk ook een prijskaartje aan vast. Voor de gewone inspanningstesten met gewoon voorbeeldtrainingsschema kan je evengoed in het UZ in Gent gaan. In september ben ik daar nog geweest. Zeer vriendelijk en correct. En ook erg goede uitleg gekregen bij mijn inspanningstest. Het trainingsschema dat ik meekreeg was een voorbeeldschema in functie van de Marmotte (die ik wil fietsen) waarbij de eerste maanden voornamelijk de basisuithouding aan bod kwam en dan 12-16 weken voor de Marmotte startte mijn specifieke schema. Je krijgt niet specifiek welke dag je wat moet doen, maar je weet wel welke trainingen (extensieve duur, intensieve...) je moet doen per week en er zitten voorbeelden bij hoe je die trainingen kunt invullen. Zeer goed uitgelegd en ik kan blijven mailen voor vragen. Normaal natuurlijk dat je voor de prijs van 60 euro niet het ganse jaar door individueel begeleid wordt e.