Auteur Topic: 18/12/09 nachtrit Stabroek  (gelezen 1877 keer)

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
18/12/09 nachtrit Stabroek
« Gepost op: 16 december 2009 - 22:05 »
Citaat van: otwee
STABROEK 18/12/2009
3° BIKE NIGHTRIDE

Provincie: Antwerpen
Categorie: Toertocht
Afstand: 30 km (nightride)
Startuur: 19.00-20.30
Plaats: Grand Café De Papagaai, Dorpsstraat 32
Prijs: 2,5-3,5 €
Extra: Douches, Bike-Wash

Phone: 0484742554
E-mail: dennisgeuens@cracra.be
Website: www.cracra.be

De omgeving van Stabroek, Ossendrek en de Kalmthoutse heide kennende, kan het daar wel is plezant worden.
Misschien kom ik wel is af, al vertrek ik wel om 19:00 omdat ik met de fiets heen- en terug rij.

Wie heeft nog de intentie?

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
Re:18/12/09 nachtrit Stabroek
« Reactie #1 Gepost op: 20 december 2009 - 16:00 »
Jeps, dat was weer in orde.

Voor de bevoorrading was het parcours fun.  Er kon meer uit de streek worden gehaald, maar 's nachts hoeft dat niet persé, nu was het al plezant genoeg.  Aan den break niet te lang stil gestaan, kwestie van niet af te koelen.  De laatste 10 km's waren wat saaier.
Maar met die sneeuw lag alles er wel mooi bij.  Genieten dus.
Gloeiwijn aan den break, jenever bij aankomst, evenals miss Diamant.  Dik Dun in orde.
Omzeggens de hele tocht met Serge en d@mit samengereden, dat was al een tijdje geleden dat we die nog is hadden gezien.

Met heen- en terugrit naar huis toch goed voor 92,5 km, een goed begin van een snowbike weekendje (TBNZ in omgekeerde richting bij sneeuw is ook wel eens de moeite).
Parcourskaartje.

d@Mit

• Tim Oosterlinck
  • 4Bikers Member
Re:18/12/09 nachtrit Stabroek
« Reactie #2 Gepost op: 21 december 2009 - 22:36 »
Achteraf gezien was ik toch wel wat teleurgesteld over het parcours.  Ze hadden er heel wat meer kunnen uithalen.  Het lijkt me weinig waarschijnlijk dat ze geen toestemming hadden want ze ging toch den bos in maar veel te snel terug uit.  Enfin, 't was plezant met de sneeuw.  Rijd deze tocht op klaarlichte dag en ik denk dat ik mijn fiets onderweg ergens tegen de haag zet.