Auteur Topic: 13/05/26 Trans Nederland West Oost  (gelezen 1604 keer)

willem12

• 4Bikers Member
13/05/26 Trans Nederland West Oost
« Gepost op: 29 mei 2013 - 20:27 »

Afgelopen zondag werd de eerste TNWO gehouden. Geinspireerd door SolosRide en dit forum. Mijn hartelijke dank aan 4Bikers en Magura in het bijzonder. Er waren meteen 16 deelnemers dus ik heb niet meer hier gepost, meer moeten er niet zijn. De tocht was waarschijnlijk ook te saai vergeleken met heuvels van Belgie. :)

285km. Start om 24:00 's nachts. Deelnemers kregen GPS track en de mededeling "unsupported" binnen 24h in Enschede te komen. Uiteindelijk zijn er vele vrouwen en vriendinnen ingeschakeld en werd het een soort rally met drie bevoorradingen. 4 Uitvallers en bijna alle deelenemers hebben er de laatste 15km een potje van gemaakt en zijn creatief naar het einde gereden. Niemand had ooit zo lang op de fiets gezeten.

We begonnen in Zandvoort. Regen en windkracht "veel". Het bleef tot 05h regenen.

Met singletracks

..en natte bossen

Op de Veluwe

Na 18h30min fietsen grenspaal 848 bij Glanerbrug

Hoe verder? TNWO gaat niet voor niets naar Enschede, met een klein tussenstukje zit hij vast aan de Hermannsweg. Misschien iets voor 2014. Van de kust naar Hilversum was leuk om een keer te doen, maar 90% asfalt.

Eerst ga ik TNNZ uitwerken, van de Noordkaap, boven Groningen, naar het Drie-landenpunt. Misschien kan ik die ooit vastmaken aan P5?  :D

Als alles succesvol was gegaan had ik mezelf opgegeven voor TBNZ voor a.s. weekend, maar nog 100km en 4000hm erbij......... :oops: :oops:

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
Re: 13/05/26 Trans Nederland West Oost
« Reactie #1 Gepost op: 29 mei 2013 - 20:45 »
 :045: :045: :045:

Hoe verder? TNWO gaat niet voor niets naar Enschede, met een klein tussenstukje zit hij vast aan de Hermannsweg. Misschien iets voor 2014.

Hermannsweg of nog interessanter de gelijklopende (maar mooiere/technischere) TransTeuto  ;).

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
Re: 13/05/26 Trans Nederland West Oost
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2013 - 07:02 »
Schitterend  :045: .

Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .