Auteur Topic: onderhoud FOX terralogic  (gelezen 1732 keer)

Berre

• 4Bikers Member
onderhoud FOX terralogic
« Gepost op: 26 januari 2015 - 20:12 »
Mannen,

Sinds kort heeft mijn baaik een fox.. terralogic. Ik heb hem online gekocht (Canyon), dus bij mijn velomaker binnen doen voor onderhoud zie ik niet zitten. Niet dat het niet mag, maar dan ben ik die vork weer gemakkelijk een maand kwijt. (vroeger had ik wel gratis een vervangvork)
Ik wil ook niet naar Sabma rijden. Weet er iemand ne goeie stielman zitten tussen pakweg Hasselt, Leuven en Antwerpen om een klein onderhoud te doen?

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
Re: onderhoud FOX terralogic
« Reactie #1 Gepost op: 27 januari 2015 - 18:08 »
Is Chaos carbon bij u in de buurt ook geen fox service center ?
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

Iefke

• 4Bikers Member
  • Ivo Janssens
« Reactie #2 Gepost op: 27 januari 2015 - 19:40 »
ik heb mijn fox vork telkens via mijn fietsen maker naar Sabma laten sturen.. moest deze telkens maar 1 weekend missen! ben er ook 1 keer geweest. en zijn heel vriendelijke gasten.

Berre

• 4Bikers Member
« Reactie #3 Gepost op: 27 januari 2015 - 20:06 »
Chaos, ook al aan gedacht, maar nog niet geweest. (met de gedachten dat die vooral carbon koersfietsen doen en minder mountainbikes).
Misschien toch maar tot Sabma rijden en tijdens het wachten een Eifels ritje doen...

Fully Fetzl

• Stefan Belmans
  • 4Bikers Member
    • FeKeJo
« Reactie #4 Gepost op: 28 januari 2015 - 10:44 »
misschien hier... heel goeie LBS in Tongerlo: http://www.b-cycle.be/index.php?c=Service
You can live for many causes, but you can only die for one. Pick that one very carefully
        www.fekejo.be