GEWIJZIGDE DATUM !!!zondag 15 maart – Lowie’s 6de Kempentocht (ong. 90 km)
start : 10.00 uur
adres : St.Jozefslaan 58 – 2400 Mol(-Wezel) = bij mij thuis / N51 11.664 – E5 12.825Ik heb het opnieuw dicht bij huis gezocht, en alles speelt zich af in een cirkel rond Wezel, dwz : Berkenbossen – Galbergen (die 2 da’s al even geleden), en verder de klassieke paadjes van Blauwe Kei – Sahara – Kattenbos – Keiheuvel
(ik had eerst nog eens Holland in gedachten maar met het gesmodder van de laatste weken in gedachten houd ik het op een zo droog mogelijk parcours).
De die hards weten het dus al : een hoop single geslinger door de dennenbossen, met een duintje hier, een heike daar, en een waterplaske tussendoor
Weinig hoogtemeters, maar toch pittig genoeg.
Een keer of 4 wordt er kort halt gehouden. Ik schat dat we rond 17.00 uur terug aankomen.
PRAKTISCH :drank en eten :De tocht is self-supporting – reken dus op een 7-tal uur onderweg
startuur en parking :Om 10.00 uur zijn we weg. Zorg dus dat je uiterlijk om 09.45 u aankomt.
Vanaf 9.00 uur is mijn deur los.
Ik stuur naar iedereen nog een email met daarin de juiste gegevens ter plaatse : waar geraak ik binnen ? – waar zet ik best mijn wagen ?
(degenen waar ik geen email van heb stuur ik nog een pb)
onderweg :4 stops om wat te knabbelen en wat te lullen
(ik moet nog eens bekijken of ik onderweg mijn auto kan laten zetten met jullie reservespullen/eten/drank)
proper maken :Je fiets kan je afspuiten met de tuinslang in mijnen hof
Jezelf : ik verander mijn werkplaats in een kleed/was-ruimte.
Ik zorg voor warm water – breng eventueel zelf een kom mee – en ik heb een douche ter beschikking.
après :Na het vorige kunnen we nog nakeuvelen bij Els en Danny van café “De Kiezel”, rechtover mijn deur.
Wie iets mee wil eten : liefst kiezen tussen spaghetti en lasagne (dan gaat het snel) – er wordt een zaaltje voor ons gereserveerd.
(ik ga onderweg vragen wie wat wilt eten, maar als je het vantevoren al weet hebben we al een schatting)
gps :Naar de geïnteresseerden (die zeker meefietsen !) zend ik de track een dag tevoren.
extra > nachtrit :de week TEVOREN, zaterdag 7 maart dus kan je ook aan de nightride deelnemen.
Info in een ander topic :
http://forum.4bikers.be/index.php/topic,12930.0.htmlcombinatie :
Wie een weg- en weerreis niet ziet zitten kan bij mij blijven slapen. Op mijn verwarmde zolderverdiep kan je je matje spreiden of één van de matrassen gebruiken. Zondagmorgen zorg ik voor ontbijt, en als je je voorraad voor de zondagtocht nog wilt inslaan (bokes - koeken), dan kan dat perfect bij de bakker bij mij tegenover.
Wie zaterdag-avond tijdig komt kan nog mee voor een nachttocht vanaf 19.00 uur >> best pb of email voor deze extra mogelijkhedenIk begin hier alvast een lijstje :
- Lowie
- Hans
- iefke
- big-Mac
- Supernaut
- Swa
- jinba ittai
spaghetti / lasagne :
- Lowie
- big-Mac
- iefke
- jinba ittai