goedendag allen,
zoals gemeld organiseer ik in Januari 2016 wederom een mtb rit.
deze zal doorgaan op zaterdag 9/01/2016. en het vertrek is bij Mol tennis club maar je moet Korenstraat 26 2490 Balen ingeven anders stuurt uwe gps u door een onverhard pad.
hier kunnen we na de tocht ook douche en een bord paste of iets dergelijks binnen smikkelen. en dit aan een democratische prijs!
het parcours
we rijden via Rosselaarse paadjes en singletracks van Hulsen richting Olmen. dan biken we van bos naar bos zonder al te veel asfalt naar Kwaadmechelen om ons hier een tijdje te amuseren!
vandaar trekken we richting Beringen om er (als het weer het toe laat) wat klim werk te verrichten! om dan dan verder af te zakken naar Stalse speeltuin en de plezante heuvel zone van Korspel!, met ne omweg via een klein stukje militair domein rijden we met een grote bos lus om Heppen heen. om dan uit te komen aan de oostkant van Olmen. en via Scheps terug af te zakken naar Rosselaar. en het einde wordt spelenderwijs afgerond in spulhof zoals ze hier zeggen. en dit alles aan gematigd tempo zodat iedereen deze rit tot een goed einde kan brengen. kort samen gevat is het eigenlijk is ne mix van twee voorgaande tochten van mij met her en der vernieuwingen.
afstand gaat 100km zijn. als het slecht weer is gaat er wel een 4 tal kilometer af.
en om af en toe de innerlijke mens wat te bevoorraden stoppen we ne keer of drie. tussenin mag dat ook altijd hè! je moet dus uwe eigen mond voorraad mee nemen.
het vertrek is om 9u30 stipt. zie dus dat je op tijd bent!
ps, voor de geïnteresseerde s’avonds organiseer ik ook nog een avond rit.
hier meer info
zeker doen!
de gelogde track is enkel voor eigen gebruik. dus niet verspreiden op internet.
belangrijk
de tocht geschiet geheel op eigen risico en kosten. ik kan onder geen enkel beding aansprakelijk worden gesteld.
voilà met dit alles gezegd te hebben. heb ik nog 1 vraag.
wie rijdt er mee?
Iefke
big-Mac
hoekske + Alain
illya + 1
Supernaut
Magura
jls (onder voorbehoud)
Thys en Ulrich
Lowie
Berre
cannoncraze
polarbear
Walter
en wie heeft graag pasta of een broodje.
Lowie broodje
big-Mac pasta
Magura Pasta
illya pasta
Hoekske. pasta x2
jinba ittai pasta
cannoncraze pasta
polarbear pasta