Auteur Topic: 02/04/16 Nachtrit Martelange  (gelezen 1764 keer)

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
02/04/16 Nachtrit Martelange
« Gepost op: 1 april 2016 - 20:52 »
Alvast m'n excuses voor het laattijdig openen van het topic ... met Paasweekend 5 dagen gaan Moselsteig'en en nadien geen tijd gehad ... .

La Sangli-Sre, ofwel de TT van Martelange, annex d seizoensopener voor het chte werk  ;), wordt dit jaar niet meer op zondag georganiseerd.  Wel als nachtrit nu zaterdagavond.
Supernaut en Ivo weten herinneren zich allicht nog dit tripje, en dat was niet alleen omwille van de ochtendtemperatuur toen, LOL.

Meer info en een beknopte parcoursbeschrijving op die gasten hun site.

Zijn er nog gegadigden die daar met een pillamp op hun helm komen rijden ?
Je kan tussen 17h00 en 21h00 vertrekken.  Een startuur voor mij heb ik nog niet, zie verder hieronder.  De makkers van BikersTeam 21 vertrekken om 18h00 ('t is dan nog licht), maar dat wordt voor mij allicht krap.

Ter info: morgenvroeg om 04h30 vertrek ik al naar ginder, voor een parcourscheck van de MMMM.  Met de Opinel in aanslag zien hoe het parcours de winter heeft verteerd, en nog wat nieuwe opties verkennen. 
Afstand is in functie van welke obstakels er onderweg zullen liggen, maar het zal sowieso een lang dagje worden.  Gegadigden mogen steeds meerijden.