Zelf maken die handel.
Een setje lampjes van gewenste wattage in 35mm versie. 2 lampsockets, een oude binnenband, een paar tuinslangklemmen(1 om je lamp, en daarin een om rond je stuur te doen) een schakelaar(zoals aan een nachtlamje) wat draad, goeie warmtebestendige lijm en een batterij.
Meer heb je niet nodig, en dan maak je wat je wil, voor een kleine prijs.
Heb daar al meerdere toertochten mee gereden.
Vele commerciële systemen van veel meer geld zie je nog niet meer branden als je daarmee passeert.
Op een toertocht laatst een goed systeem gezien voor wielplakkers : een 20w halogeen naar achteren gericht...

Voor zij die proberen te profiteren van het extra gewicht wat een ander meesleurt, kom dus gerust in het wiel hangen... :lol: Ge zult er sterrekes van zien ...
De batterij is de belangrijkste factor. Heb je een sterke batterij, dan kan je erop hangen wat je wil.
Ik rijd met een lampje van 35w breedlicht en eentje van 50w spot. Met een batterij van 16 Ah (4 laptopbatterijen tesamen) kan dit nog ruim 2 uur branden, als ik alles aanzet, wat ik zelden doe. Dan is het inderdaad als een dagtocht.
Die mirage, is dat 6V of 12v ?
Ik gebruik een 14,4 volt batterij voor 12V lampjes, dat geeft een extra boost. Dat ze daar wat rapper van stuk gaan, so what. Zo'n lampje kost nog geen 5 euro...