Auteur Topic: Nieuwe MTB routes in W-vl  (gelezen 33876 keer)

Dzjowie

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • http://www.pinkbike.com/modules/photo/?op=view&image=457243
Nieuwe MTB routes in W-vl
« Reactie #20 Gepost op: 18 oktober 2005 - 09:50 »
Als er een marathon-verkenning van die routes wordt georganiseerd, ongeacht of 't nu op 1 of 2 dagen is, probeer ik af te komen !!!

Awel ja, ik zie dat eigenlijk ook wel zitten... Gezien de streek moet dan volgens mij wel te doen zijn op ene (lange) dag, nee?

En de reden dat ik daarvoor den Thierry kwoot, is omda ik hem dan zou ambeteren om samen tot ginder te rijden  :grin:
I dislike arguments of any kind. They are always vulgar and often convincing.

- Oscar Wilde -

Ivan

• 4Bikers Member
« Reactie #21 Gepost op: 18 oktober 2005 - 10:06 »
Een marathonverkenning lijkt me geen slecht idee.
Een echte groepsverkenning lijkt me ideaal.
Winter nadert en het kan er vettig bijliggen.
We moeten voor een en ander zorgen, dus uitkijken naar een goede service équipe.
"The Peetfather"

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
« Reactie #22 Gepost op: 18 oktober 2005 - 10:09 »
Ik ff gekuisd want er zitten hier enkele mensen met een kater die er duidelijk geen weg mee konden.
Nu kunnen we opnieuw on-topic verder gaan.  :P

Ik heb de verantwoordelijke van de route begin vorige week al gemaild met de vraag of we de route kunnen gaan rijden. Maar heb tot nu toe zonder antwoord. Ik zal dus zelf eens terplaatse moeten gaan kijken of ik al bordjes kan vinden.

Ik hou je hier in elk geval op de hoogte.
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

Thierry

• 4Bikers Member
« Reactie #23 Gepost op: 18 oktober 2005 - 14:07 »
Awel ja, ik zie dat eigenlijk ook wel zitten... Gezien de streek moet dan volgens mij wel te doen zijn op ene (lange) dag, nee?

Een dagske lang boenken tegen de wind ? Bwaa ja, piece of cake  ;) ...

(lees : pas op, onderschat dat maar niet - of gaat ge u achter mijne rug verstoppen ?)
www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

focus_wrc

• 4Bikers Member
« Reactie #24 Gepost op: 19 oktober 2005 - 18:51 »
Citaat van: Telex
En 2 routes in Houthulst van 42,5km en 36,5 km met respectievelijk 14,5 en 18km off-road

dus om meer off road te hebben moet je de kortste route nemen  :toeme:
btw, nog niets verdachts opgemerkt rond de heuvelrug staden westrozebeke  :ninja:

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
« Reactie #25 Gepost op: 19 oktober 2005 - 18:57 »
Over de routes van Houthulst het is wel degelijk zoals het er staat.

Ben vandaag eens langsgereden bij de sporthal van Staden maar heb niets gezien....

Wel iets voor zotte mol, ze waren bezig met bouwen aan de sporthal, mss een nieuwe cafetaria?
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

focus_wrc

• 4Bikers Member
« Reactie #26 Gepost op: 19 oktober 2005 - 19:54 »
neen is een fuifzaal naar horen  :bier: :hail:

zotte mol

• 4Bikers Member
« Reactie #27 Gepost op: 19 oktober 2005 - 23:27 »

Aha, da begint al te ruiken naar iets voor ons alle 2, mtbhurricane, kunde al peizen voor wanneer?
Maar we zijn ier weeral vertrokken hé, 't is biken da we moeten doen want als ik zo verder ga zal 't volgende seizoen nie veel soeps zijn.

Ivan

• 4Bikers Member
« Reactie #28 Gepost op: 20 oktober 2005 - 09:16 »

Aha, da begint al te ruiken naar iets voor ons alle 2, mtbhurricane, kunde al peizen voor wanneer?
Maar we zijn ier weeral vertrokken hé, 't is biken da we moeten doen want als ik zo verder ga zal 't volgende seizoen nie veel soeps zijn.

Indoor nachtrit  :bier:
"The Peetfather"

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
« Reactie #29 Gepost op: 20 oktober 2005 - 11:23 »

Peizen, ben al redelijk zeker voor wanneer...

Beethoven

• 4Bikers Member
« Reactie #30 Gepost op: 24 oktober 2005 - 01:26 »
Als Oost Vlaming wil ik er ook wel eens bij zijn? Zie ik dat wel zitte.

Ivan

• 4Bikers Member
« Reactie #31 Gepost op: 26 oktober 2005 - 17:01 »
Vandaag folder in de bus gekregen.

Het startschot wordt gelijktijdig gegeven op de verschillende startpunten.

09.45 u Ontvangst met een drankje en een hapje.
10.00 u Onthulling infobord en officieel startschot.

Voor meer inlichtingen : ruth.deseyn@west-vlaanderen.be of 050 40 76 86
"The Peetfather"

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
« Reactie #32 Gepost op: 27 oktober 2005 - 00:46 »
Deze morgen eindelijk antwoord gekregen op mijn mail.
Eerst had ik ook gemaild naar het adres dat op de flyer staat, het adres dat Ivan dus post. Maar ofwel hebben ze daar geen PC of ze weten niet hoe hij werkt, want ik heb nooit antwoord gekregen.
Dan maar gemaild naar de sportdienst van Staden en jawel daar kreeg ik antwoord!

Ik ga dus de route rijden (de volle 114km!)  op zaterdag 19/11 de week voor de off. opening.
Al wie mee wil kan natuurlijk mee.
Maar let op het gaat hier niet om een 4bikers-event en er zal dus ook niets voorzien of georganiseerd zijn.
Iedereen die wil meerijden moet dus zelf op alles voorzien zijn.
De routes zouden pas tegen 19/11 volledig uitgepijld zijn en op 23/11 doen de mensen van de route zelf nog een laatste controle om te zien of alles compleet is. Het kan dus dat het soms wat zoeken zal zijn...

Ik zal om 9u starten aan de sporthal van Staden en al wie mee wil...

steand

• 4Bikers Member
« Reactie #33 Gepost op: 27 oktober 2005 - 10:20 »
ik zal er zeker bij zijn

focus_wrc

• 4Bikers Member
« Reactie #34 Gepost op: 27 oktober 2005 - 18:29 »
den dag voor De Panne  :toeme:

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
« Reactie #35 Gepost op: 27 oktober 2005 - 18:43 »
den dag voor De Panne  :toeme:

Als we het de dag erna doen is het dag van De Panne zelf  :muur:  :muur:  :muur:
En ervoor gaat niet want dan is de route nog niet volledig uitgepijld...er was dus geen keus é.

PhrAcE

• Kris De Craemer
  • 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
    • bk0ne ProDucTioNzzz - PhraSeR StyLee
« Reactie #36 Gepost op: 27 oktober 2005 - 20:23 »
ik zal ook wel van de partij zijn als er niks onverwachts tussen komt...
moet savonds wel naar een feest dus veel après zal er niet inzitten voor mij... (of toch niet met jullie.. hehe...)

zotte mol

• 4Bikers Member
« Reactie #37 Gepost op: 27 oktober 2005 - 21:38 »
Da's idd ne moeilijke dag, daags voor de Panne, da's 1 :muur:, daags na de nachtrit in Torhout met jeneverbar aan de bevoorrading, da's 2
:toeme:
Tja, het valt te bezien hoe zot we tegen die tijd bezig zijn hé... :devil:
Misschien wordt het idd al de moeite om ne keer naar West-Vloandren af te zakken, drie vliegen in één klap, ttz in één weekend. :hail:

Thierry

• 4Bikers Member
« Reactie #38 Gepost op: 27 oktober 2005 - 22:27 »
Dzjowie, hebt ge 't gelezen ? Nachtrit, jenever, en een marathonneke ... Wa denkte ? Vrijdag-avond oprijden, nachtritje doen, tenteke ergens placeren (of een hotelleke zoeken), en den dag nadien een marathonneke ?

En als er nóg iemand geïnteresseerd is om vanuit Vlaams-Brabant naar ginder te gaan voor de "combi", laat dan maar iets weten. Ik heb plaats voor 3 in de wagen, dusss ... Let wel : elk betaalt zijn deel van den diesel hé ...
www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

Mario

• 4Bikers Member
    • http://www.interieur-vanwijnsberghe.be
« Reactie #39 Gepost op: 28 oktober 2005 - 11:35 »
... :(...en ik zeg nog zo skoon: niet op 19/11.... :(

Ik zal er zeker niet zijn...spijtig...want ik heb nen groten tuin, dus plaats genoeg voor een tentje... :grin: :grin:

Mario
Before you criticize someone you should walk a mile in their shoes. This way, you're a mile away when you criticize them and you have their shoes