Auteur Topic: Nieuwe MTB routes in W-vl  (gelezen 33879 keer)

rode lantaarn

• 4Bikers Member
Nieuwe MTB routes in W-vl
« Reactie #60 Gepost op: 29 november 2005 - 10:55 »
Misschien even ter verduidelijking.
Er zijn drie routes uitgetekend die met aansluiten op elkaar.  Als je ze alledrie apart rijdt heb je iets van een 110km.  De overlappingen lopen over enkele kilometers gelijk.
Dat het nu zwaar baggeren is is normaal in deze kleigrond en met het slechte weer van de laatste dagen.
Het bos van Houthulst (aan militair domein) ligt er altijd zwaar bij, maar helaas passeren er veel jeeps en quads die de boel helemaal naar de knoppen rijden.  In totaal gaat het om een strook van een 300-tal meter die moeilijk zijn maar je wordt wel getrakteerd op een berijdbaar onverhard (inclusief door bos) van 4 kilometer.  Deze strook is dus onvermijdbaar.  In de zomer en het vroege najaar is dit echter wel te doen.
Ikzelf moest er nog maar 1 keer afstappen.  Als ik een tip mag geven, rij aan de overkant van de afsluiting van het domein, daar kom je minder verrassingen tegen.

focus_wrc

• 4Bikers Member
Nieuwe MTB routes in W-vl
« Reactie #61 Gepost op: 14 juni 2006 - 13:20 »
ze zijn hier nu in Hooglede en omstreken ook een route aan het aanleggen ( zelfde blauwe pijltjes, zelfde staakskes). Het is een route met zeer nieuwe paden, (lees: sommige moeten ze nog terugvorderen van landbouwers). Er zijn er veel bij die ik als streekpiloot hier, zelf nog nooit had gedaan. Er is er eentje op 200 meter van mijn deur, (amai en ik rij hier al 4 jaar rond) toen ik die wilde proberen eindigde ik in het maisveld  :toeme: gedaan route