Auteur Topic: bikepartner(s) uit de "Ardennen"? (regio houffa)  (gelezen 8026 keer)

Splenter

• 4Bikers Member
    • http://splentersbike.fotopic.net/
bikepartner(s) uit de "Ardennen"? (regio houffa)
« Gepost op: 7 november 2005 - 22:11 »
ik weet het, het lijkt een wat vreemde vraag, maar zijn er mensen onder jullie die ook zoals mezelve hun werk en woonplaats hebben in de Ardennen? regio Houffalize? En met regio bedoel ik een heel ruime regio eh, provincie Luik/Luxemburg. Vervoer is geen enkel probleem, transporter mini-busje voorhanden!
Het voordeel van hier te werken en te wonen is dat ik veel en altijd kan gaan mountainbiken in de Ardennen, het nadeel is dat ik het meestal op mijn eentje moet doen  :$  Mocht dus nog iemand vaak tijd hebben (ik denk vooral aan tijdens de week) uit deze omgeving, let me know!!
  :flower:

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #1 Gepost op: 7 november 2005 - 22:17 »
In de kerstvakantie plan ik enkele dagen te gaan logeren in Houffalize, en ik neem mijn bike mee. :P

Maar verder is het eerder uitzonderlijk dat ik ginder geraak, eerder de kanten van gedinne/bouillon. ;)

Tom

• 4Bikers Member
« Reactie #2 Gepost op: 18 november 2005 - 15:23 »
Wij hebben wel een riant buitenverblijf (lees caravan) op 7 km van Houffa, gelegen op camping "Moulin de Bistain". Deze camping doorkruis je als je route nr. 5 kiest. Je volgt dan een vrij lange klim op grint die a.h.w. dwars door de camping slingert.

M.a.w., ik ben vrij veel terug te vinden in Houffa en omstreken, maar dan voornamelijk in het weekend/vakantieperiode. Wil wel eens mee een toerreke bollen in de (wijde) omgeving. De vaste routes ken ik inmiddels wel al met de ogen dicht...

Splenter

• 4Bikers Member
    • http://splentersbike.fotopic.net/
« Reactie #3 Gepost op: 18 november 2005 - 18:38 »
@NI, kerstvakantie, da wordt snowboarden voor mij! Maar mss dat ik er wel ben vanaf 2 januari. Wanneer zit je er juist?

@Tom, interessant! Als je er  nog eens bent, moet je maar iets laten weten. Weekends zijn natuurlijk een risico (ikke werken), maar in deze tijd van het jaar valt er ook wel al eens een weekendje tussenuit.

gwendall

• 4Bikers Member
Re: bikepartner(s) uit de "Ardennen"? (regio houffa)
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2008 - 11:42 »
hoi,

woon niet zover uit de buurt (Voeren)
ik ga regelmatig richting ardennen, eifel
als je nog een bikemaat zoekt laat maar horen hé

grtz