vwola. vandaag voor de eerste keer een vooraf samengestelde route nagereden met de edge 605.
ik had de route geprepareerd op de fietskopennetwerk DVD van lannoo/NGI, en zo goed als mogelijk alles geinspecteerd dat er geen offroad zou in zitten. Heb daar wel wat tijd in gestoken, maar al bij al ging het vrij vlot.
de route dan ingeladen als een gps-track (850 punten), en dan genavigeerd erop. Kaartgrootte werd automatisch door het toestelleke geregeld, bij elk "punt" kwam er een leuke (hatelijke na een tijdje, moet eens zoeken hoe ik dat kabaal af kan zetten) "diePie diePie" toon, en werd de kaart ingezoomd en kon je gemakkelijk zien of je links rechts of averechts moest. Ik denk dat we maar twee keer verkeerd zijn gereden, en dat was doordag als ge aan het kwetteren zijdt niet altijd echt goed oplet. Ook twee stukjes offroad zaten er in, eentje hebben we ontweken, het andere hebben we zonder probleem gereden.
De kaart was de topo-kaart van België, je kan er dus idd. geen verschil tss asfalt en geen asfalt op zien, maar als de track toch geprepareerd is, geeft dat niet echt.
Een fijn speeltje met enorme mogelijkheden...