Auteur Topic: Online Bikeshops  (gelezen 39983 keer)

PhrAcE

• Kris De Craemer
  • 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
    • bk0ne ProDucTioNzzz - PhraSeR StyLee
Re: Online Bikeshops
« Reactie #20 Gepost op: 6 februari 2014 - 20:56 »
sinds kort krijg ik reclame van VeloFlash.com
Elke zondag zouden daar koopjes te doen zijn. Iemand daar al besteld? ervaringen?

pqe

• 4Bikers Member
« Reactie #21 Gepost op: 7 februari 2014 - 09:41 »
Daar zijn soms wel koopjes te doen.
Ik heb er nog niets besteld maar het is van Barracuda, dus zal wel te vertrouwen zijn zeker?

cannoncraze

• Crack'n'lized
  • 4Bikers Member
« Reactie #22 Gepost op: 7 februari 2014 - 22:14 »
Ik ben alvast een tevreden klant. 2 weken geleden de 1ste nieuwsbrief gekregen en meteen 2 kleine items besteld. Grotere onderdelen (wielen, vork) nog niet besteld omdat je goed moet weten wat je bestelt, en je natuurlijk terugzenden wilt vermijden.
De promoties zijn overzichtelijk gegroepeerd, efficiente winkel ervaring. Beschrijving vd producten is wel in het frans (zie pqe, barracuda). De deadline is telkens 23:59 zondagavond.
Betaling is via visa, levering naar keuze bij je thuis of in een Kiala afhaalpunt in je buurt (veel winkelhandelaars nemen deze dienst er tegenwoordig bij, zijn bvb krantenwinkels waar ook al een postpunt is).
Verzendingskosten 6,95 eur.
De bevestigingsmail spreekt van 10 15 dagen leveringstermijn, maar mijn kleine pakketje was er na 5 dagen (26/1 besteld -> 31/1 geleverd).
Bij elke stap in het orderprocess (betaling aanvaard / bevest bestelling / in behandeling / verzonden / afgeleverd in kiala afhaalpunt) wordt je via mail op de hoogte gehouden.
Vorige week was er blijkbaar toch iets mis: de links in de nieuwsbrief naar de website klopten niet, ik heb niet kunnen browsen door de aanbiedingen  :(
Komende zondag krijgen ze een nieuwe kans.  :)
...:::member of the former V02Max-team, the wise-old-men AlpBikers-club & the illustrious Ex.18:18-gang:::...

PhrAcE

• Kris De Craemer
  • 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
    • bk0ne ProDucTioNzzz - PhraSeR StyLee
« Reactie #23 Gepost op: 10 februari 2014 - 23:49 »
aha, wist niet dat het van Barracuda uitging... thanx voor reacties!
toch ook eens in de gaten beginnen houden dan (als ik eens thuis ben op een zondag :) )