Auteur Topic: Giro d'Italia 2006  (gelezen 2217 keer)

Thorgal

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
Giro d'Italia 2006
« Gepost op: 13 mei 2006 - 20:23 »
Vorige week zaterdag naar de proloog gaan kijken in Seraing. Alvast de moeite! Om de minuut zo'n hypermonderne tijdritfiets met al dan niet een atletisch superlijf der bovenop! Alléén spijtig dat mr.-perfect-op-een-tijdritfiets (David Zabriskie) er niet bij was....

Deze week ook wat live TV meegepikt en, zeker na de rit van vandaag, vind ik de Giro zeker zo mooi om te volgen als de ronde. Als het niet mooier is! Het parcour vandaag was schitterend! Met van die kleine draaiweggeltjes waar nog wat kiezel her en der op ligt! Een aanrader!

En als dan Rik Verbrugghe nog wint.... zaaaalig!

Steven®

• 4Bikers Member
    • My picture site
Giro d'Italia 2006
« Reactie #1 Gepost op: 13 mei 2006 - 21:09 »
Vandaag tussen het leren door ook wat gekeken. Idd mooie rit met een spannend einde.

Het gaat de komende weken s'namiddags weer moeilijk zijn om aan de verleiding te weerstaan.
Crabbé- Performance Cycling Team
Performance, Dakwerken Crabbé, Addidas, Bioracer, Luc's Bike Shop, Yak, Kris Mignolet pleisterwerken, CéBé & Orbea

Iegienie

• 4Bikers Member
Giro d'Italia 2006
« Reactie #2 Gepost op: 13 mei 2006 - 21:29 »
vorig jaar door omstandigheden bijna de ganse giro gezien, ongelofelijk spannende verrassende schitterende steeks kantelende wedstrijd...
dit jaar zit het er niet in, o.a. doordat we zelf in de drome zitten voor de chemins du soleil... en the real life tieng is nog altijd het beste he.
Team Green : www.team-green.be

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
Giro d'Italia 2006
« Reactie #3 Gepost op: 13 mei 2006 - 21:37 »
Mijn lievelings koers op de weg. (Ben ook zot van Italië  ;) )

Maar toch leuker om zien dan de tour, minder show, meer puur fietsen.
En ze durven er nog eens een overharde col insteken of zoals dit jaar een klim op een skipiste, heerlijk zo moet dat zijn  :applaus:
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

Christ D.

• Depestel Christ
  • 4Bikers Member
Giro d'Italia 2006
« Reactie #4 Gepost op: 13 mei 2006 - 21:43 »
...en een Belg die wint,schoon hé... :applaus: :applaus:
Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.

swerkfiets

• 4Bikers Member
    • olmo & mudbike
Giro d'Italia 2006
« Reactie #5 Gepost op: 30 mei 2006 - 20:16 »
Ik ga elk jaar naar Noord Italië op vakantie (Lago Maggiore) en de Giro passeert er altijd ergens dicht in de buurt. (Altijd een bergetappe)Een stuk van die  etappe rij ik dan ook (lees het klimgedeelte) . Geweldig als de namen van de renners nog op de grond geschilderd staan.
VERBA VOLANT, SCRIPTA MANENT