Auteur Topic: maxxis  (gelezen 17801 keer)

Kurry

• 4Bikers Member
    • http://www.zoenk.be/marathon
maxxis
« Reactie #20 Gepost op: 9 februari 2007 - 22:43 »
never change en winning team, en dat is dan de conti explorer...

begin stillekesaan ge´ntrigreerd te geraken door die conti explorer ... is dat de 2.1 versie? ... geschikt voor NoTubes-behandeling? (gewicht 460gr  :applaus:) ... en als achterband ???
One life, live it!

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
maxxis
« Reactie #21 Gepost op: 9 februari 2007 - 23:08 »
Die explorers zijn goede allrounders, niet echt snel maar redelijk wat grip (natte rots, wortels lukken wat minder).
Sturen zeer voorspelbaar.

Maar, ik zou dan toch voor de RR achter en NN voor gaan ;)

Iegienie

• 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #22 Gepost op: 10 februari 2007 - 12:31 »
Die explorers zijn goede allrounders, niet echt snel maar redelijk wat grip (natte rots, wortels lukken wat minder).
Sturen zeer voorspelbaar.

Maar, ik zou dan toch voor de RR achter en NN voor gaan ;)

Ik moet het echt niet hebben van die schwalbe banden, tzal wel toeval zijn, maar toch.

ik moet er nog maar naar kijken, en ze zijn kapot. Heb er al een pak gehad (skinny jimmies)  die krom waren als ik ze kocht, zijwanden die scheurden (o.a. eens de avond voor de cristalp), en die ene RR die ik gehad heb, die stond al plat nog voor dat ik er naar keek. Ook al twee Jimmies gehad, UST. Ik heb ze ooit over de velgen gekregen, maar dat is me geen tweede keer gelukt.

Ik weet niet wat het is met schwalbe, maar ik heb daar altijd vodden mee.
Team Green : www.team-green.be

Thorgal

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #23 Gepost op: 10 februari 2007 - 12:43 »
Wel, ik ben er 5 keer met een RR op uitgetrokken de laatste maanden, men biba (in de winter), en 3 keer lek gestaan. Ik bedank ervoor. Hoe lekker ze ook rrrrrollen bij droog weer.

Mijn bandenkeuze, die trouwens al maanden vastlag dus denk nu niet..., achter Larsen TT - voor conti expl.

Kurry

• 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #24 Gepost op: 12 februari 2007 - 22:52 »
Wel, ik ben er 5 keer met een RR op uitgetrokken de laatste maanden, men biba (in de winter), en 3 keer lek gestaan. Ik bedank ervoor. Hoe lekker ze ook rrrrrollen bij droog weer.

Mijn bandenkeuze, die trouwens al maanden vastlag dus denk nu niet..., achter Larsen TT - voor conti expl.

join the club  ;) heb ze vandaag besteld!
One life, live it!

s3t

• Peter Verstraete
  • 4Bikers Member
    • http://users.pandora.be/wendy.peter
maxxis
« Reactie #25 Gepost op: 3 april 2007 - 21:45 »
Die larsen tt weet me wel te bekoren na 2 wedstrijden. goed grip. Ik ben in Olne op geen enkele modderige helling doorgeslipt. Reed wel met heel weinig druk. was er wel mee lek gereden, zelfs met notubes. Hierdoor een pak tijd verloren. Was een snede in van een halve cm. Ik dacht dat die notubes dat normaal wel dicht kregen. Niet dus.
Heb er nu een larsen mimo 1.9 opgelegd. Weegt evenveel als exception 2.0, zal dus wat steviger zijn.

Kurry

• 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #26 Gepost op: 4 april 2007 - 08:24 »
Die larsen tt weet me wel te bekoren na 2 wedstrijden. goed grip. Ik ben in Olne op geen enkele modderige helling doorgeslipt. Reed wel met heel weinig druk. was er wel mee lek gereden, zelfs met notubes. Hierdoor een pak tijd verloren. Was een snede in van een halve cm. Ik dacht dat die notubes dat normaal wel dicht kregen. Niet dus.
Heb er nu een larsen mimo 1.9 opgelegd. Weegt evenveel als exception 2.0, zal dus wat steviger zijn.
weet je nog met hoeveel druk je reed ?
One life, live it!

Fluffy

• 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #27 Gepost op: 4 april 2007 - 09:57 »
weet je nog met hoeveel druk je reed ?

Ik rijd met de 1.9" Larsen TT vooraan met 1.8 en achteraan met 1.9 bar. Met Michelin latex binnenband. Als ik weet dat er gevaar is voor lekrijden, dan durf ik wel tot 2.1 bar gaan, maar dat is uitzonderlijk. Ik rijd altijd tussen de 1.8 en 2.1 bar, meestal met 1.9" tot 2.1" banden. En liefst met zo weinig mogelijk profiel, zeker vooraan. Als ik voor profiel kies, dan leg ik die meestal achteraan, om grip te hebben bergop. Vooraan enkel profiel wanneer er steile afdalingen zijn waar ik eventueel een noodstop moet doen.

Serge

• 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #28 Gepost op: 4 april 2007 - 10:55 »

Over welke bandenmaten spreken we dan?

Thorgal

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #29 Gepost op: 4 april 2007 - 12:00 »

2.1

Serge

• 4Bikers Member
maxxis
« Reactie #30 Gepost op: 4 april 2007 - 19:55 »

2.1

Ok dan, ik wil deze combinatie wel eens proberen, maar wel met een 1.9 achteraan, ik rij met een fully, dan zou dat genoeg moeten zijn.
Ik ga ook ineens voor no tubes, ik hou jullie op de hoogte.

XC-SjoerieMoerie

• Kristof
  • 4Bikers Member
    • 4bikes
maxxis
« Reactie #31 Gepost op: 4 april 2007 - 22:27 »
Vandaag bij 4bikes gekeken achter Larssen TT maar ze hongen er niet
Stretch your legs

XC-SjoerieMoerie

• Kristof
  • 4Bikers Member
    • 4bikes
maxxis
« Reactie #32 Gepost op: 26 mei 2007 - 11:13 »

Wat is het verschil met de 'gewone' Larsen?
Stretch your legs