Auteur Topic: Het smurfenlied!  (gelezen 2589 keer)

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
Het smurfenlied!
« Gepost op: 13 februari 2007 - 19:37 »
Als oproep om onze smurfen toch nog mee te krijgen op 4daagse, HET SMURFENLIED!!

Waar zijn toch die smurgen heen?
Durven zij dan nu niet mee?
Lalalalalalala....
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
Het smurfenlied!
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2007 - 19:47 »
Ik denk dat de smurfen wachten tot de grote smurf terug is van zijn intercontinentaal toerke ;)

Welk ritje ging hij ook weer rijden :o

Ofwel hebben ze IT problemen en geraken ze niet meer online :muur:  :grin:

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
Het smurfenlied!
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2007 - 20:46 »
Grote smurf heeft me laten weten dat hij er met veel spijt in het hart niet kan bijzijn door zijn internationaal MTB programma en werk verplichtingen.

Maar er blijven natuurlijk nog genoeg smurfen over om te smurfen hé! Dus als we eens allemaal samen het smurfenlied zingen dan kunnen we mss toch nog iets smurfen...
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker géén marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

Peter G

• 4Bikers Member
    • teamNomaDesk.com
Het smurfenlied!
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2007 - 21:04 »
Met heel veel spijt moet ik inderdaad de 4bikers4daagse3 aan mij laten voorbijgaan ... Valt heel slecht kwa timing ...  ( Vlak na onze terugkomst uit de www.cape-epic.com ... )  ... 't is deze keer business first ...

Het spreekt voor zich dat ik alle bekenden van voorgaande jaren zal missen.  De sfeer, de ritten, de organisatie, de fun, de demarragekes ... man man, 't zal pijn doen om jullie te zien vertrekken.  Aan de andere kant wens ik de nieuwe gezichten proficiat met hun deelname: want dat is een zeer goede beslissing, dat kan ik jullie nu al garanderen... :-)

JAVA, ik reken op jou om de Southparkbikers kleuren eer aan te doen.  Maar wie weet krijg je nog versterking ...

O ja, en nu moogt ge zo stilaan stoppen met het smurfengedoe ...   Zorg eerst zelf voor tenuekes ...  ;)
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2007 - 21:21 door Peter G »

TransAlp 2006 - Cape Epic 2007 - Transschwarzwald 2008 - Crocodile Trophy 2008 -  twitter.com/pgeldhof

Qube

• 4Bikers Member
    • teamNomaDesk.com
Het smurfenlied!
« Reactie #4 Gepost op: 13 februari 2007 - 21:48 »
Ola, wat is dat hier allemaal  :P

Ook voor mij ziet het er wegens een sterk geslonken verlof-saldo er niet naar uit dat ik dit jaar mee kan gaan. Heb onlangs een avondschool stopgezet die me toch wel een 100 (studeer)verlofuren  :flower: rapper richting 0 hebben gebracht dan oorspronkelijk gepland  :toeme:

zotte mol

• 4Bikers Member
Het smurfenlied!
« Reactie #5 Gepost op: 14 februari 2007 - 19:37 »
We zijn helemaal niet verdwaald, we weten alleen niet meer waar we zijn ?!?  :shocked: :shocked:

GROTE SMUUUUUUUURRRRRRRRRRRF !!!!!!!

Als ze straks hun baan terug gevonden hebben zullen we ze wel horen zekers????

Of zou da nu echt zo misvallen zijn dat ik ne keer hun smurfenpak geleend heb?   :$  :toeme: