Auteur Topic: Cyclewear.nl  (gelezen 3803 keer)

Christ D.

• Depestel Christ
  • 4Bikers Member
Cyclewear.nl
« Gepost op: 2 maart 2007 - 16:41 »
Tis de moeite!!Grote kortingen!www.cyclewear.nl/specials.php
« Laatst bewerkt op: 29 december 2007 - 16:26 door JeFKe »
Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.

Duvel

• 4Bikers Member
Cyclewear.nl
« Reactie #1 Gepost op: 9 juni 2007 - 14:46 »
Tis de moeite!!Grote kortingen!www.cyclewear.nl/specials.php

Heeft iemand hier al kleding besteld? Ik zou er wat willen bestellen maar hoe zijn die maten ingedeeld, zijn die naar de grote of de kleine kant toe of toch normaal? Het zou een beetje onnozel zijn om te bestellen en dan vast te stellen dat ze niet al te goed zitten, zeker bij een koersbroek heb ik graag dat die comfortabel zit.

Christ D.

• Depestel Christ
  • 4Bikers Member
Cyclewear.nl
« Reactie #2 Gepost op: 9 juni 2007 - 17:25 »
Heeft iemand hier al kleding besteld? Ik zou er wat willen bestellen maar hoe zijn die maten ingedeeld, zijn die naar de grote of de kleine kant toe of toch normaal? Het zou een beetje onnozel zijn om te bestellen en dan vast te stellen dat ze niet al te goed zitten, zeker bij een koersbroek heb ik graag dat die comfortabel zit.
Maten vergelijkbaar met AGU.Als er iets niet past mag je het terug sturen op hun kosten en sturen ze zonder probleem een maat groter of kleiner op.Ik bestel daar wel eens iets en nog nooit enig probleem gehad.Mijn laatste bestelling was niet meer in voorraad,ze belden mij op om te vragen of ze geen duurder model mochten opsturen voor dezelfde prijs! :applaus: :applaus:
Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.