Auteur Topic: Leuven - Nieuwpoort ... en terug !  (gelezen 17957 keer)

MudHungry

• Peter
  • 4Bikers Member
    • i cavalli! i cavalli!
Leuven - Nieuwpoort ... en terug !
« Reactie #20 Gepost op: 4 juni 2007 - 17:30 »
'allo kroket! En wat zeggen lijf en leden zo'n paar dagen nadien? Wreed wreed wreed gestoord volk daar in die ZoeNK-dinges  ;)
Caàl e Doss: cavalli celesti

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #21 Gepost op: 4 juni 2007 - 17:44 »
Sjapoo, mijnen helm af Thierry  :applaus:

Citaat
En wat zeggen lijf en leden zo'n paar dagen nadien?
Even raden:
Den avond/nacht zelf nog redelijk goed omdat ge u sterk houdt/denkt sterk te houden.
De dag nadien moe, raakt ge gene poot vooruit en wil je gaan slapen  :toeme:

Thierry

• 4Bikers Member
« Reactie #22 Gepost op: 4 juni 2007 - 19:08 »
Sjapoo, mijnen helm af Thierry  :applaus:

LOL, ik heb tijdens de rit een paar keer aan jou zitten denken : in het Andenne-topic had ik het nog over "diene kwiebus die zoveel kilometerkes afmaalt op zijne fiets", en nu was 'k zelf de "kwiebus" aan 't uithangen  :grin:

En wat zeggen lijf en leden zo'n paar dagen nadien?

Bwaa, overal ewa zeer natuurlijk, en stijve spieren. Maar vooral moe, zoals Magura al zei ... De eerste dagen zult ge me niet op de fiets tegenkomen, alhoewel, woensdag MOET ik met de fiets op en af naar 't werk (auto is binnen voor onderhoud  :toeme:). Nu ja, wat is 2x 20km ... Peanuts  :grin:

Sebiet eens beginnen aan 't ritverslag voor op de zoenk-site. En de fotookes zal ik ook ergens op 't net zwieren ...
www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

JefB

• 4Bikers Member
« Reactie #23 Gepost op: 4 juni 2007 - 21:37 »
Welk gemiddelde haal je dan op die 360km? No matter welk cijfer, straffe kost wat je daar doet.

dirttracker

• Dave Raes
  • 4Bikers Member
« Reactie #24 Gepost op: 4 juni 2007 - 22:19 »
Ja straffe mannen  :applaus: :applaus: :applaus:

Nothing's Impossible

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
    • www.dzm.be
« Reactie #25 Gepost op: 4 juni 2007 - 22:24 »
Het volgende?

Paris-Brest-Paris? :grin:
Of nog effe wachten op de volgende editie?

Thierry

• 4Bikers Member
« Reactie #26 Gepost op: 4 juni 2007 - 23:14 »
Foto's : http://thierry5408.fotopic.net/ ... 't Verslag is af, en zou één van dees op www.zoenk.be moeten verschijnen.

Gemiddelde : 365 km op 16u28 (effectief gereden tijd, dus zonder de pauzes mee te tellen), dat is ongeveer 22,2 km/u. Let op : je moet je daar niet blind op staren hé. Leuven - Nieuwpoort is een relatief vlakke rit (na 100km had ik +/- 350 hm's op m'n gps'ke staan) dus als 't goed weer is valt die heenrit (180km) heel goed mee. Vanaf +/- 225 km werd het echter ewa moeilijker, en de laatste 100 km, tja, dat was gewoonweg verstand op nul en aftellen (iets meer dan 4u lang  :P) ...

't Volgende : op 6 & 7 juli staat The First F*** 24 Hours MTB-ride van de ZoeNK op 't programma (for ZoeNKers only). Eigenlijk was deze Nieuwpoort-rit een opwarmertje voor deze 24uurs MTB-tocht (deze keer off-road, welteverstaan).
De bedoeling is dat we op vrijdag rond 19u op onze fiets kruipen, en 24u MTB'en. Het parcours loopt in lussen van enkele tientallen kilometers, en na elke lus passeren we door het jeugdhuis De ZoeNK waar er aan de toog een bevoorrading voorzien is. Diegenen die willen, kunnen na elke lus afhaken. Maar dan loop je natuurlijk wel het risico dat je daar gedurende een heel jaar aan herinnerd wordt door de andere ZoeNKers  :devil: !!!

En dan volgend jaar opnieuw Leuven - Pacco - Leuven, tenzij ... tenzij we richting Malmedy zouden trekken (opnieuw heen en terug), of naar de Vogezen (enkele reis, welteverstaan) ...

Parijs - Brest - Parijs : ik ken via 't werk iemand die daaraan wil deelnemen. Gene gewone zenne ...
« Laatst bewerkt op: 4 juni 2007 - 23:16 door Thierry »
www.point2leuven.be -> GPS voor auto, moto, outdoor ...

LuckyIron

• Wim Hermans
  • Modderhater
  • 4Bikers Member
    • Wim Hermans
« Reactie #27 Gepost op: 5 juni 2007 - 08:34 »
respect mannen, respect!!!   :hail:

Der Gertus

• Gert
  • 4Bikers Member
« Reactie #28 Gepost op: 5 juni 2007 - 11:41 »
Thierry

Dees vind ik dus een prachtig idee eh. Ik ben zelf ook een beetje liefhebber van deze "stommiteiten" maar ik moet er enkel dringend s aan beginnen  :ninja:

wafelkes eten in nieuwpoort  :applaus:
What does not destroy me, makes me stronger (F. Nietzsche)

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #29 Gepost op: 5 juni 2007 - 17:20 »
Parijs - Brest - Parijs : ik ken via 't werk iemand die daaraan wil deelnemen. Gene gewone zenne ...
Zondag in dardennen enkele deelnemers gezien van de voorbereiding PBP, ditmaal een ritteke van 400km.  Verbazend hoe die gasten nog redelijk fris zaten na de nacht.

P.S.: voor liefhebbers van lange janettenritten: klik (jaja, 't is nog ni te laat voor de 600km  :grin:, valt wel met de RDHF  :()

Willy

• Wilfried Dejaegere
  • 4Bikers Member
    • http://www.megabikers.be
« Reactie #30 Gepost op: 21 augustus 2007 - 14:12 »
te laat aangedacht dat den Thierry al tot in Nieuwpoort was gereden :(: 'k heb dat zaterdag alleen gedaan, maar dan de enkele rit vanuit Kontich.
Om 6u15 thuis vertrokken, naar Linkeroever en dan naar Stekene, stuk den expressweg gevolgd. Daar dan mijn afgedrukte Routenet.beroute kwijt gespeeld omdat ge die niet overal kunt volgen. Ben dan over Eeklo naar Maldegem, Sijsele, Brugge gereden. Vandaar naar Gistel en dan Nieuwpoort.
6 u15 gereden (effectief gefietst), exact 7 uur onderweg geweest, 1 kwartier pauze genomen (kakske  GEDAAN en suikerwafel eten) dus toch een half uur dat ge verliest met stoppen voor rode lichten, weg zoeken, weg vragen.

Laatste 30 km steeds wind op kop gehad...totale afstand iets meer dan 150 km (kilometriek heeft kuren gehad)

tgv het ontbreken van wegbandjes: vanvoor NN en van achter nen explorer: tenminste een deftige baanligging :shocked:

Enfin, belange nie zo heroïsch dan de zoenkers :hail:,

edit: op verzoek van de heren supernaut en christmb werd het onsmakelijke uit het eerste bericht ewa aangepast :o :o :o :o :P ;) ;)
« Laatst bewerkt op: 21 augustus 2007 - 19:15 door PhrAcE »

Christ D.

• Depestel Christ
  • 4Bikers Member
« Reactie #31 Gepost op: 21 augustus 2007 - 14:52 »
Ben dan over Eeklo naar Maldegem, Sijsele, Brugge gereden.
Dju,had ik al teruggeweest van reis en het geweten konden we dit stuk samen gereden hebben.Ik kon dan wel met de fiets terug naar Eeklo bollen.Toch een mooie rit geweest??En de ribben??
Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.

Willy

• Wilfried Dejaegere
  • 4Bikers Member
    • http://www.megabikers.be
« Reactie #32 Gepost op: 21 augustus 2007 - 14:59 »
Ben dan over Eeklo naar Maldegem, Sijsele, Brugge gereden.
Dju,had ik al teruggeweest van reis en het geweten konden we dit stuk samen gereden hebben.Ik kon dan wel met de fiets terug naar Eeklo bollen.Toch een mooie rit geweest??En de ribben??
dat is inderdaad een redelijk mooie rit, zeker omdat ik daar nog nooit gereden heb. Alleen het laatste stuk(ca. 15 km)  naar Nieuwpoort viel tegen: continu langs gewone wegen zonder fietspad.
Ribben: zolang het niet snel gaat (te lezen als trekken en sleuren aan barends) lukt het wel...;heb dat uiterst relaxed gereden: 135 gem. hartslag

En inderdaad, dju, want met 2 is dat toch plezanter. :)

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #33 Gepost op: 21 augustus 2007 - 16:09 »
1 kwartier pauze genomen (kakske en suikerwafel eten) 

was't lekker ?????  ;)
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

Christ D.

• Depestel Christ
  • 4Bikers Member
« Reactie #34 Gepost op: 21 augustus 2007 - 16:14 »
1 kwartier pauze genomen (kakske en suikerwafel eten) 

was't lekker ?????  ;)
Tis te zien in welke volgorde Willy het gedaan heeft :devil:
Ik ben wie ik ben,wie me niet lust zal daarmee moeten leren leven.