Auteur Topic: Solo's Ride ( gps chrono)  (gelezen 55847 keer)

mtbhurricane

• 4Bikers Crew
  • 4Bikers Member
Re:Solo's Ride ( gps chrono)
« Reactie #60 Gepost op: 7 december 2009 - 16:10 »
Tijdens de week kan bij mij zeker lukken!
Owk dat komt hier inorde  :p
Ik heb tot nog toe 28 keer een marathon gereden, maar ik heb veel vaker gn marathon gereden. Het is een rotgevoel om als je een marathonbiker bent, te beseffen dat je volop bezig bent geen marathon te rijden!

dirttracker

• Dave Raes
  • 4Bikers Member
« Reactie #61 Gepost op: 7 december 2009 - 18:53 »
Thomas en ik zijn ook van zin om vanaf januari regelmatig naar Remouchamps af te zakken !

sven

• sven vd
  • 4Bikers Member
« Reactie #62 Gepost op: 8 december 2009 - 21:30 »
Dave, laat iets weten, ik bol zeker een paar keer mee... Ook nog een serieus saldo verlof staan... Greets!
- Goeman Scott Cycling -

cannoncraze

• Crack'n'lized
  • 4Bikers Member
« Reactie #63 Gepost op: 8 december 2009 - 21:48 »
Ik heb ooit ergens gelezen:
Citaat
Dit forum lezen kan uw gezondheid ernstige schade toebrengen
...maar bovenstaande posts bewijzen dat ook de mentale gezondheid wordt aangetast..

Man, man, waar vroeger Solo's Ride gold als een mooie uitdaging voor in de zomer, nee dat is niet meer extreem genoeg, een beetje gaan Idita-biken in de winter...
 :029:
« Laatst bewerkt op: 8 december 2009 - 21:50 door cannoncraze »
...:::member of the former V02Max-team, the wise-old-men AlpBikers-club & the illustrious Ex.18:18-gang:::...

Solo

• Stef Reynaerts
  • 4Bikers Member
    • Solo's Ride
« Reactie #64 Gepost op: 8 december 2009 - 22:07 »
Citaat
...maar bovenstaande posts bewijzen dat ook de mentale gezondheid wordt aangetast..

Man, man, waar vroeger Solo's Ride gold als een mooie uitdaging voor in de zomer, nee dat is niet meer extreem genoeg, een beetje gaan Idita-biken in de winter...

Zolang ze nie de schuld op mij steken lol ....
Als het weer deftig is moet de 55 wel kunnen  in de winter, ik herinner mij berejachten met Iegenie bij - 8 C in dezelfde streek . Zolang je niet stilstaat en niet remt wanneer je ijs ziet valt dat allemaal best mee . De langere afstanden , tja ik hou niemand tegen maar daar kan dan toch wel hl weinig plezier mee te beleven zijn .

sven

• sven vd
  • 4Bikers Member
« Reactie #65 Gepost op: 9 december 2009 - 12:28 »
Citaat

Als het weer deftig is moet de 55 wel kunnen  in de winter, ik herinner mij berejachten met Iegenie bij - 8 C in dezelfde streek . Zolang je niet stilstaat en niet remt wanneer je ijs ziet valt dat allemaal best mee . De langere afstanden , tja ik hou niemand tegen maar daar kan dan toch wel hl weinig plezier mee te beleven zijn .

Een maand nt biken kan wartaal en andere nevenverschijnselen veroorzaken... een gewaarschuwd biker...
- Goeman Scott Cycling -

Solo

• Stef Reynaerts
  • 4Bikers Member
    • Solo's Ride
« Reactie #66 Gepost op: 9 december 2009 - 20:16 »
Nog een laatste link naar een filmpje dat bij het artikel van een paar posts hoger hoort, dan laten we jullie gerust  :p

http://www.bikefreak-magazine.nl/index.php?page=16&id=56

dirttracker

• Dave Raes
  • 4Bikers Member
« Reactie #67 Gepost op: 9 december 2009 - 20:30 »
Dave, laat iets weten, ik bol zeker een paar keer mee... Ook nog een serieus saldo verlof staan... Greets!

H Sven, laat je zeker iets weten als we gaan.

Iegienie

• 4Bikers Member
« Reactie #68 Gepost op: 9 december 2009 - 23:48 »
Citaat

Een maand nt biken kan wartaal en andere nevenverschijnselen veroorzaken... een gewaarschuwd biker...

ik zit al drie maanden zonder echt biken... wat geeft dat dan, denk je ???
Team Green : www.team-green.be

lowie

• Lowie Marin
  • 4Bikers Member
    • www.mtb-wezel.be
« Reactie #69 Gepost op: 10 december 2009 - 01:18 »
Nog een laatste link naar een filmpje dat bij het artikel van een paar posts hoger hoort, dan laten we jullie gerust  :p

http://www.bikefreak-magazine.nl/index.php?page=16&id=56
Was het al maar zomer ! die beeldjes doen ne mens kweilen.
Mijn winterrust doet me wschl. niet goed om aan deze tocht al in de wintermaanden deel te nemen.

Overigens een mooie reportage in Mountainbike Plus. Altijd leuk om onze Noorderburen op deze manier te laten meegenieten van de pracht van onze Ardennen.
« Laatst bewerkt op: 10 december 2009 - 01:33 door lowie »

Phille

• Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
« Reactie #70 Gepost op: 10 december 2009 - 09:08 »

bij u ziede da eigenlijk niet, eens zot altijd zot :-) :-) :-)

Iegienie

• 4Bikers Member
« Reactie #71 Gepost op: 10 december 2009 - 10:46 »

bij u ziede da eigenlijk niet, eens zot altijd zot :-) :-) :-)

ik begin zo serieus te doen de laatste tijd...
Team Green : www.team-green.be

Schijfrem

• Geert
  • 4Bikers Member
« Reactie #72 Gepost op: 10 december 2009 - 14:22 »
De 55km staat ook op mijn To-Do lijst voor 2010.
Maar ik zou deze eerder tegen de zomerperiode rijden, in mei -juni als het terug heerlijk warm is en de bossen dan het best rieken.
 :cool:

zotte mol

• 4Bikers Member
« Reactie #73 Gepost op: 4 januari 2010 - 16:27 »
Tijdens de week kan bij mij zeker lukken!
Owk dat komt hier inorde  :p

maandag en vrijdag zijn de "doordeweekse dagen" waarop dit voor mij ook haalbaar is, tenminste als ik vervoer vind  :oops: Jeroen...please...

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #74 Gepost op: 16 mei 2010 - 18:35 »
Al , na veel vijven en zessen komt het er dan toch eens van .
Morgen vertrek ik samen met Lowie voor de Stef zijn toerke van 85km .

Commentaren ..............das voor later .
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

Supernaut

• Luc Jennen
  • 4Bikers Member
    • super
« Reactie #75 Gepost op: 17 mei 2010 - 19:01 »
Al , na veel vijven en zessen komt het er dan toch eens van .
Morgen vertrek ik samen met Lowie voor de Stef zijn toerke van 85km .

Commentaren ..............das voor later .

't is weer niks geworden .
Het klote weer heeft er weer anders over beslist  :oops: .
Als niets , iets wordt , dan zijn we aan't mountainbiken .

JefB

• 4Bikers Member
« Reactie #76 Gepost op: 1 augustus 2010 - 11:44 »
Jawadde.

Gisteren als laatste voorbereiding op de Eiger Bike van 15 augustus: Solo's 85 (weekje na Elias' 120 zuid). Om 9u met 5 man aangezet in Remouchamps voor wat een dagtochtje zou worden...

Direct klets omhoog op t asfalt, en gevaarlijk naar beneden langs boom die al door heel wat volk van dichtbij onderzocht was. En eerste lekke band. Dan richting Porallée en één van ons achtervolgd door een keffer en flink gebeten. Aaw. Porallée amper rust, wat een wortelpuree. Hard naar beneden, heel hard. Dan hard naar boven, heel hard, zelfs recht door een mooie veenstrook eens boven.  Stuk rond Coo ook heel mooi, sjieke zichten. In Coo toch maar besloten tot Trois-Points te rijden om GB te bezoeken (en geen tierras in Coo), 3km extra dus.

Na Coo het mooiste stuk van de route voor mij: de GR rond de stoeltjeslift, de zichten op dat sanatorium. Parocurs werd ook veel technischer nu: tot Coo was er redelijk wat asfalt en beperkt aantal ST, maar het was fysiek wel stevige kost. Effe in de knoop in afdaling na Cour: gps deed vreemd, heel veel kleine paadjes en uiteindelijk toch - denken we - in die geschrapte afdaling door de groene-leistenen-holleweg beland. Iel gevaarlijk. 

Dan tegen megasnelheid skipiste af, wow. Die 2 asfaltbaantjes die de piste kruisen zijn wel heel tricky. En toen werd het.... zwaar. Voor iedereen.

Ni heel veel gedronken en dat begon zich te wreken. Ondertussen ook al 4 lekke banden mogen plakken. Dan even te ver gereden aan de steengroeve (iets ervoor ook al doorsteekje door den bos moeten nemen om paadje te vinden). En toch teruggedraaid, en ons naar boven gesleurd (eentje fietste 'm toch nog helemaal omhoog, straf). In de afdaling van die klim - op het pad met de voetbalgrote keien precies - , pats weer plat vanachter. GDVD! Geen bandjes meer, stuk gewandeld tot ik terug bij anderen was. Enige wat we nog hadden: koersbandje. Dat erin, maar dat rijdt dus NIET goed... Nog stukje misgereden (laatste klim rechtdoor ipv schuin rechts): één ding=vermoeidheid.

Bottom line: na 8u29 waren we terug aan het einde met 93.6km en 2590HM (extra lus naar Trois-Ponts en misrijden ingebrepen). Feitelijke rijtijd; iets van een 6u29 (eten, 5 lekke banden, en streepke misrijden op het einde).

All in all; in het begin dachten we, lastig maar ni kei technisch. Tegen het einde dachten we: lastig én technisch. En toch, en toch: Malmedy RDHF 90 was voor mijzelf nog zwaarder ondanks minder HM. Wsl door nog meer ST daar, meer technische stroken. Maar dat deze de moeite is, dat staat vast. Dik de moeite. Merci van ons allevijf!
« Laatst bewerkt op: 2 augustus 2010 - 10:31 door JefB »

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #77 Gepost op: 25 augustus 2010 - 22:28 »
Nog nooit eerder heeft tot nu toe bij ons weten een dame 1 van onze solosride-ritten gefinisht.

Afgelopen weekend kwam daar eindelijk verandering in.  De eer is weggelegd aan Astrid Vloet, die de solosride 108 km (straf !) na een eerder mislukte poging nu wel volledig reed in iets meer dan 13 uur.  Proficiat  :045:.
« Laatst bewerkt op: 7 september 2010 - 21:13 door Magura »

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #78 Gepost op: 5 september 2010 - 22:07 »
Zaterdag de solosride 85 km afgehaspeld en de vorige besttijd met ruim 1h20 scherper gesteld  :p5:11:36.
« Laatst bewerkt op: 7 september 2010 - 21:14 door Magura »

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #79 Gepost op: 7 september 2010 - 21:13 »
Citaat
Nog nooit eerder heeft tot nu toe bij ons weten een dame 1 van onze solosride-ritten gefinisht.

Afgelopen weekend kwam daar eindelijk verandering in.  De eer is weggelegd aan Astrid Vloet, die de solosride 108 km (straf !) na een eerder mislukte poging nu wel volledig reed in iets meer dan 13 uur.  Proficiat  :045:.

En intussen heeft ook de 55 km een eerste vrouwelijke finisher  :045:.
Als alles een beetje meezit wordt onze site woensdag weer geupdatet.
« Laatst bewerkt op: 7 september 2010 - 21:20 door Magura »