Auteur Topic: 26/08/07 WT Fleche de l'est Lontzen  (gelezen 1985 keer)

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
26/08/07 WT Fleche de l'est Lontzen
« Gepost op: 18 augustus 2007 - 10:25 »
Site organisatie

Vorig jaar de 200 km gereden.  Mooie tocht over zeer rustige, maar o-zo-zware wegen in de Oostkantons.  Toen weinig volk (al zat het weer er wel voor iets tussen): slechts 1 Duitser tegengekomen.  Dit jaar is het parcours aangepast zie ik, maar het ziet er goed uit.  Weer leuke onbeminde wegen.

Een janettentocht voor wie zich niet wil laten druk maken door andere weggebruikers (lees auto's en mede-fietsers).

Djambo

• 4Bikers Member
« Reactie #1 Gepost op: 24 augustus 2007 - 08:47 »
als ik eruit geraak zondag, en het weer blijft stabiel, dan waag ik mij eraan, laatste voorbereiding voor de criq  :cool:

Magura

• Elias Van Hoeydonck
  • Ontwikkelingsteam
  • 4Bikers Member
  • www.solosride.be
    • solosride.be
« Reactie #2 Gepost op: 24 augustus 2007 - 13:20 »
Beide al gedaan (de Criq al een keer of 10, al dan niet de dag zelf).

Bij de Criq volgen de hellingen elkaar soms vlugger op, zijn enkele hellingen steil, maar volg je met momenten ook drukke banen.
De Fléche de l'est is totaal anders.  Toch vind ik hem lastiger en zwaarder, misschien mede door de lengte en de onbekendheid van de hellingen.  Is ook leuker, wegens autoluwe wegen.  Als ge niet aan montibaaik denkt gaat het u zeker meevallen.  Post nadien anders even kort uw bevindingen van het vernieuwde parcours  ;)

Djambo

• 4Bikers Member
« Reactie #3 Gepost op: 4 september 2007 - 08:11 »
Ben er dus niet geraakt  :( :( :( het is een ritje geworden in vlaamsche wegen.......(voor vrouw en kindjes  :hail: :hail:)