Auteur Topic: Road-trip Oostende -> Borgloon, en volgende dag terug...  (gelezen 2006 keer)

Shamikaze

• 4Bikers Member
Road-trip Oostende -> Borgloon, en volgende dag terug...
« Gepost op: 23 augustus 2007 - 20:06 »
Heya,

Ik heb dringend terug wat nood aan duur-training en dus heb ik het idote idee opgevat om met de fiets naar mijn ouders te rijden en terug.  Ze wonen nog steeds in Borgloon (tussen Sint-Truiden - Tongeren - Hasselt) en zou dus met de fiets naar toe rijden en de volgende dag terug.  Met de wagen over de autostrade is 't ongeveer 190km, dus reken ik op een 220-230 over de fietspaden.

Welke routes zijn d'r het interessantst om te volgen.  Heb enkele grote "knoop-punten" waar ik langs moet : Gent - Brussel - Leuven.
Wat zijn goede route's die niet te veel er rondom rijden maar toch nog een beke menselijk zijn qua veiligheid en drukte (en als 't ffe kan ook geen macadam om Roubaix jaloers te maken...).

Had iets in gedachten van :
Oostende -> Brugge -> Beernem -> Deinze -> Zottegem -> Ninove ->Groot-bijgaarden -> Machelen -> Vilvoorde -> Zaventem -> Sterrebeek -> Bertem -> Leuven -> Tienen -> Sint-truiden -> Borgloon.

Iemand ervaring / kennis van routes die ongeveer in deze lijn lopen ? Of als er betere routes zijn uiteraard zijn die meer dan welkom ;)

Thanks & GReetz,

S.
Love like you've never been hurt.  Dance like nobody's watching.  Do 1 thing every day that scares you.  Be nice and respect you're elders.

Solo

• Stef Reynaerts
  • 4Bikers Member
    • Solo's Ride
Road-trip Oostende -> Borgloon, en volgende dag terug...
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2007 - 21:38 »
http://www.groteroutepaden.be/grlf/v1.nsf/_/0CE90AAFD41CDC58C12571DC0040B3B7?opendocument

volg LF 6 ( die in Broekom passeert) tot in Leuven, daar volg je LF 2 tot in Willebroek en vanaf daar volg je LF 5 langs Gent en Brugge tot in Oostende

Edit: ik had al de terugweg beschreven maar als heenweg kan het natuurlijk ook  :oops:
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2007 - 21:46 door Solo »

JefB

• 4Bikers Member